söndag, november 06, 2005

En vädjan

Jag behöver er hjälp.
Är det nån som får upp popupreklam då ni går in på min hemsida
http://tawanda.net
??
En besökare vet jag om som får det.
Jag har haft problem med några anonyma surfare och satt hela natten och klurade och mejlade till abuse osv.
Jag trodde nämligen att dom lagt in ett cgi-script då jag såg denna länken i min statestik=
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://tawanda.net/main.php

Skitjobbigt var detta:-(
::Här är företaget som man kan surfa anonymt mot att man kollar på reklam::

Nu har jag mejlat med folk och även dem och förstår nu att det inte ska vara några andra än dom som surfar runt med deras tjänst som måste se på reklam, men jag undrar ju varför en besökare fått upp rekam i alla fall???
Därför behöver jag svar.

Det kan vara Bravenet som strular också där jag har lösenordsskyddet för gästboken.
De har ju jämt popupreklam med till sina gratistjänster, men mitt popupskydd är så starkt att jag inte ser den reklamen själv mer än om jag drar ner på skyddet.
Jag måste nog ta bort lösenordsskyddet och då även gästboken tyvärr:-(
Jag kan inte kompromissa då jag hatar spam i gästboken och tycker det är helt värdelöst att behöva städa spam varenda dag och sen inte kunna åka bort några dagar utan att sen komma hem och se 1000-tals inlägg av spam i gästboken:-(

Men då är min enda chans den att jag länkar hit till bloggen så får folk kommentera här i stället för i en gästbok=jättetrist..blää...vill inte...;-//

Om ni sluppit se reklam och allt är fridens så, så kan jag ju behålla gästboken.
Men snälla berätta då så jag kan ta ett beslut.
Tackar på förhand!
Kram!
Ankie
P.S Har trippelscannat datorn med en mängd program och den är helt ren från virus och spioner och adwares.
D.S

5 kommentarer:

Klockan november 06, 2005 3:43 em , Anonymous Anonym sa...

Hej.. Jag fick ingen reklamer.

 
Klockan november 06, 2005 4:59 em , Anonymous Anonym sa...

Häpp!

Jag ser ingen reklam!

Kram Andrea

 
Klockan november 06, 2005 5:02 em , Anonymous Anonym sa...

(Skrev ett inlägg nyss. Tror det försvann? Skriver igen:)

Häpp!

Jag ser ingen reklam!

Kram Andrea

 
Klockan november 06, 2005 5:21 em , Anonymous Anonym sa...

Nej det poppar inte upp någon reklam när jag går in på din sida!
Kram Annica

 
Klockan november 07, 2005 12:39 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej Ankie!
Ingen popup-reklam här.
Kramar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida