måndag, oktober 31, 2005

Rutor/virus/spam överallt

Ja här är det fullt med rutor fortfarande.
Nu, precis då jag skriver detta så kommer det upp meddelande från antivirus-programmet att vi uppgivit fel saker för att få uppdateringarna att funka.
In hell vi har¤%"¤%%¤#¤:-(
Nu är det nåt skit på gång i datorn här.
Så här ser rutorna ut som jag pratar om:
screendump-bild
Tack för era svar ang detta.
Måste ju vara fel här då.

Vi är så okoncentrerade både jag och M att vi tydligen lyckats beställa och betala för 3 licenser hos Panda.
Vi har ingen aning, men så står det i deras uppgifter.
I dag gick en av licenserna ut, men det borde inte vara det programmet vi har på just denna dator eftersom det står på det att det inte går ut förrens i februari nästa år.

Då återstår det att tänka sig att nån gjort intrång i datorn här.
Dessutom dom här jäkla spammarna som spammar gästböckerna.
Inte hjälpte det att jag lösenordskyddade gästboken , utan i dag har dom varit i farten i gen i alla fall.:-(
Måste väl då tro att det är riktiga människor som lagt adreesssen i favoriter för att kunna återkomma eller?
-Nu kan det även beror på att gästbokens adress ligger länkad fortfarande från nån av mina sidor och då kanske en robot kan få grepp om den letar igenom hela hemsidan?

I alla fall är datorn seg här som det brukar då virus elller trojaner och spioner är inne och rotar i datorn.

Har totalvänt på dygnet igen, trots att jag tog sömnpiller i dubbeldos för att det inte fick hända.
Vaknade först kl 14 och gick upp och tog medicin och somande sen om och drömde nåt otroligt konstiga drömmar om bl.a min 2:a pojkvän som var så vacker på riktigt.
Folk skulle skjuta oss, nån slags maffia då, och vi var helt i händerna på dem och måste ligga inne på toaletten och sova.
Såna här drömmar är omöjliga att vakna ur så jag gick inte upp förrens kl 17.30 i kväll.
Tog fel på tiden med så jag har tagit medicin fel tid också. Klockan i köket var 19.30:-(
Eller den är 18-30 och visaren visar en aning snett bredvid siffrorna jämt så det ser alltid ut som en timma senare.
Måste byta klocka.

NU går det inte att skriva här , utan att tangenterna fastnar.
Loggar ur datorn och scannar igenom den och mejlar till Panda.


Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida