söndag, oktober 30, 2005

Mer inlägg nr2 i dag.

TjiihooooOOOOoooooiiijippieeedoooOOooeeeee!
:-)
Har haft en suverän dag där allt klaffat förutom utgången med stavar.
Satte på mig mysbyxor som blivit för små i midjan så jag började må illa och kunde inte begripa varför , förrens jag kom på iden att byta byxor och då lättade trycket.

Vill inte göra alla saker på en gång nu en sån här fri-dag från sjukdom och elände , utan försöker spara mig lite så att jag ev kan få må bra fler dagar.

Brukar bli utpumpad när jag gör saker i ett kör s a s.

Ang bloggen här:
Det är fortfarande bara rutor i stället för text överallt, även då på deras hemsidas första sidan så att säga.
-Kan nån av er vara så gullig och gå och titta efter och se om ni också bara kan se rutor?Och kan ni då skriva en liten kommentar till mig ang det?
Det kan ju vara så att det är nåt vajsing på bara min dator som gör att det blir så här.

Nu har jag blivit tvungen att låsa min gästbok :-/Inte kul, men spammarna hittade den tillslut och jag vet inte hur man får bort dem.
Hoppas nu på att dessa spammare är nån form av robotar som inte kan hitta min gästbok då det är en inloggningsida, skyddad av Bravenets lösenords-service.
Men man vet ju aldrig.

Får för mig att ingen törs skriva i min gästbok nu då jag inte får några inlägg sen i förrgår tror jag att det är nu.

Alla kan ju skriva och lösen och användarnamn är nedritade på en bild.
::Gå in här och klottra!::

Nu ska M ha datorn och betala räkningar.
See ya!

3 kommentarer:

Klockan oktober 30, 2005 4:46 em , Anonymous Anonym sa...

Jag gick in på blogger och kollade, och jag såg riktiga bokstäver.

Kram Andrea

 
Klockan oktober 30, 2005 6:21 em , Anonymous Anonym sa...

jag ser riktiga bokstäver också.

Kram, Pia

 
Klockan oktober 31, 2005 12:26 fm , Anonymous Anonym sa...

Jag ser bara riktiga bokstäver... inga rutor.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida