torsdag, oktober 06, 2005

Semester från blogg och hemsida

Hej!
Nu har jag fattat mitt beslut och kommer lägga mina hemsidor i viloläge.
Dock öppna, men jag kommer att skylta ordentligt om att jag inte är online, utan
att man då får surfa utan att kunna ta kontakt med mig via datorn på ett tag.

Måste göra så, men när jag går på ordentligt så kommer ni märka det för jag hänger ut samma skylt på alla hemsidorna.
Jag har 3 stycken.
Kommer alltså inte svara på mejl heller eftersom jag ska ha datorn avstängd.
Vet inte hur många dagar.
Vi får se.

I dag har jag slitit med tubesidorna och nu är alla tuber packade med winzip-programmet.
Jag vet tyvärr ännu inte hur det fungerar för er, eftersom jag inte kan testa själv då tuberna redan finns hos mig s a s.
För att testa måste jag plocka bort dem först från datorn och jag provade med en tube och det gick bra och den hamnade som den skulle då jag zippat upp den.
Mer än så kan jag inte göra för tillfället.

Jag har lovat en tjej att visa kort på då kissemissar och jag gick på promenad.
Länkar direkt till fotodagboken så kan ni kolla där och läsa till bilderna.
Det var alltså år 2003 detta hände.
:-)

Har då bestämt mig för att datavila, men är osäker på exakt när jag börjar men detta är troligen det sista inlägget utöver den skylt jag kommer spika upp här.

Ses!

1 kommentarer:

Klockan oktober 06, 2005 10:32 em , Anonymous Anonym sa...

Jag tycker det låter jätte bra att du ska vila från datorn ett tag, man får knappast inget annat gjort annars, jag kommer själv inte ha tid med datorn nu en tid framåt är fullt sysselsatt med renoveringen. Jo jag prövade att ladda ner en tube som var anpassad till psp 8,9 från psp´s egen hemsida Corel eller vad den heter, den hamnade då i en egen mapp. Näe nu måste jag gå och lägga mig ögonen går i kors!! Var rädd om dig nu och passa på att riktigt ta hand om dig själv under data semestern. Kram Annica

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida