fredag, september 30, 2005

byter rubrik

[inlägget är redigerat . En del stötande text borttagen]


Mår lite bättre nu sen jag lagat middag=spenat, bacon, kokt potatis.
Vill förtydliga att då jag skriver såna här deppinlägg som avslutas med :*jag ger upp*
Så innebär det inte att jag vill eller skall ta livet av mig, utan det bara känns så där hemkst för stunden och de stunderna är outhärdliga då de pågår dag och ut och dag in, så som det oftast gör för mig.:-/
Huset och tapeter

Kolla in vilka tapeter och en sån säng vi hade i den lya vi trivts bäst i=Sköndals 2 r-o-k.
Inte för att jag nånsin trott att jag skulle gilla tapeter med medaljonger, men vi stortrivdes i det sovrummet med en sorrento prinsessäng med guldknoppar.
:-)Därför ska jag vara väldigt opeminded då vi kollar in tapterna och välja med omsorg.
I morgon skall jag visa kort på vilken enorm lunta vi fick med posten i dag=bygglovsansökan, och annat smått och gott.
Snart skall vi få en pärm och vi ska få välja tapeter och sånt.
:-)
Detta lyfte humöret på mig och ja det började nog då jag såg en bild med rubriken:*man*

Hoppas nu att det inte är till själva bildfilen jag länkar, men jag tror inte det utan det var en länk i forumet och jag ser inget jpg på slutet.
Vore ju liiite pinsamt ,menar jag, eftersom jag skrivit om vad illa jag tycker om *direktlänkning-hotlink*.;-)

Katter
Älskar vår grannes kissemiss mer och mer för var dag som går, trots vassa klor och vassa tänder.
:-)
Marina!
Om du läser detta.
Har Ghandi alltid gillat att spinna högt, kela på högsta nivå och samtidigt sätta klorna i fötter.?
:o)))
Han är ju uppenbarligen på ett fruktansvärt goshumör då han gör så så elak är han ju då rakt inte.
-Undrar bara hur jag ska ev kunna vänja av honom med att fälla ut klorna så där.
Vi bjuder ju honom på 2 st stora underbara klovässare=våra ullmattor på verandan.
Hans klor är sylvassa och det i sig är ju rätt så coolt för då kan han också försvara sig riktigt ordentligt mot både rävar och rovfåglar modell större som härjar här.

Vi tror ju att nån rovfågel alternativt räv, lodjur tog en annan grannes kissemiss här för ca 2 år sen.
Det har siktats lodjur här i området för många år sen och nu har dom ökat rejält i antal och finns ju i uppland bl.a.
I alla fall är Kissen så söt och han pratar med mig då jag sitter på toa.
Han jamar olika ord , tror jag och lite beroende på vad jag svarar så ändrar han jamet och längden och lätet på jamandet typ.
:-)


Överaktiva skriverier=jag mår lite bättre och är uppåt.
Manodeppressiv?
Ja! Helt säkert.
Ses!

2 kommentarer:

Klockan oktober 01, 2005 11:38 fm , Anonymous Anonym sa...

inte själva penetreringen....





usch. Jag har blivit våldtagen och det är fruktansvärt. HELA biten skadar, framför allt penetreringen. om man nu ska prata kliniskt.



men det går inte att förklara

 
Klockan oktober 01, 2005 1:33 em , Blogger Min kopp te! sa...

Ja jag har ju också blivit våldtagen och känner flera andra som blivit det och de har andra eller olika erfarenheter.
Jag tar i alla fall bort det inlägget nu då det kan skada folk.
Kramar om massor!
Ankie

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida