torsdag, september 22, 2005

Besvikelser

Idag är en skitdag.
Mår skit, men har inte värk, men har fått typ dopaminfall som jag kallar det för då missnöjes-signalsubstanser tycks dränka mig.
Blev besviken på ett ställe på nätet där jag betalat pengar och det var fan i mig inte mycket som fungerar på den sajten.
Av hänsyn till andra kan jag inte berätta var och när och om vad det gäller.

Har ont i huvudet här av typ frustration. Inte riktig huvudvärk då alltså, men jag har blivit klart störd i mina hälsoplaner och det tycker jag INTE om:-/

Ingen morgonpromenad på grund av svält.
Åt ju bara gröt och sen 2 mackor och sen somnade jag tidigt i gårkväll.
Vaknade kl 4-30 och blev tungen att värma på kött och potatisgratäng.

Tog då bara lite gratäng eftersom jag ska få ner mitt glykemiska index.
Om man nu kan säga så?

Solen strålar och M ligger och sover.
Vilken bra dag detta kunde varit om vi bägge gått upp och fikat och sen gått en promenad.

Längtar nåt så oerhört efter att komma in i dagliga rutiner och åter till livet igen.
Orkar inte med såna här deppsvängningar och nedåtspiraler längre:-/

Funderar på att ta en propavan och liksom hoppa över den här dagen.
Sova och sova och hoppas att vakna på rätt köl igen.
Det brukar nämligen vara svårt att få igång mig och må bättre när jag har dalat så här lågt och det brukar sluta med att jag skriker och gormar och att det krampar i hela kroppen och att jag inte står ut med mig själv och sen hatar jag mig själv för att jag bara förstör för andra omkring mig med min negativitet.

Vad fan är det för mening med att ha en kropp och hjärna som fungerar så här destruktivt?`??:-/

Det räcker inte med viljestyrka.
Det är helt beckmörkt i skallen på mig och jag känner för att röka 10 paket cigg+vräka i mig kolydratrik föda.

Faktum är att det brukar ju hjälpa detta frosseri +att om jag får vara helt i fred och ev sova en stund.
Nu kan jag ju inte göra så.
Hjääälp mig!!!!!!!!!!!!

1 kommentarer:

Klockan september 22, 2005 2:20 em , Anonymous Anonym sa...

Hej

Jag längtar oxo efter att få lite rutiner på vardagarna, just nu är jag totalt ur form och hösttrött... Orkar nästan inte göra någonting, och vill inte heller göra någonting...*blä*
Behöver motion och mindre vikt, men neeej, jag orkar inte.
Är ju arbetslös oxo, så jag är på AF då o då, men inspirationen tryter helt....
Livet känns pestigt helt enkelt!

Kraaam!
Caroline

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida