lördag, september 17, 2005

Förkyld fortf.

OBS ! Varning!!! Läs inte nedan om du är lätt äcklad

Jäklar vilken långvarig förkylning då.
Minst 10 dagar har den suttit i nu och jag som tyckte det var en mysförkylning ala light.
Går och längtar efter att få luktsinnet tillbaka
men jag blir bara mer och mer slemsnorig och nu lossnar massa slem nerifrån lungspetsarna känns det som.
Känner också att jag har en anings feber hela tiden och det även fast jag jämt äter alvedon??

Höll på och pillade med kod på grafisidan hela natten och jag blir så besviken på att jag inte ens kan få till en fungerande meny utan att det ska bli en STOR blaffig sådan som upptar halva sidan.

Jag vill ha en lång-smal meny ::och inte en sån här::och vet ju hur man gör egentligen, men är antagligen för impulsiv och lat på en och samma gång för att verkligen genomföra en css-kod som ser ut så.
Har flera st som skulle kunna funka, och ja jag vet inte vad det är för motstånd jag känner?
Nu tog jag till en "billig" gammeldax tabell för att få till det.
Nä jag är lååångt i från nöjd.

Har ju skapat en subdomän nu (har obegränsad tillgång till sådana)och det är bara å bygga en helt ny grafiksida i stället för att ha den inkapslad på tawanda.net i php-include.
Orkar inte, men vill göra det nu bums.
Reagerar med att gäspa så att tårarna rinner och sen gå och lägga mig.
Är yr igen av nån anledning så jag orkar bara inte sitta vid datorn nu.
Går och lägger mig.
See ya!

2 kommentarer:

Klockan september 17, 2005 7:58 em , Anonymous Anonym sa...

Ankie-gumman, hoppas att du blir frisk snart.

Jag slutade röka för nästan tre år sedan efter att ha varit STOR-rökare i närmare 20 år. Än så länge är jag rökfri, och hoppas få vara det länge till!
Jag var i alla fall jättesjuk när jag precis hade slutat. Slemmade, hostade och hade mig.
Då fick jag det förklarat för mig av någon som jag inte minns vem det var att slemhinnor, flimmerhår och annat helt plötsligt började fungera igen och då kände av allt skit som fanns i lungor och i kroppen i övrigt. Det är alltså ett tecken på att kroppen börjar fungera normalt igen.

Det går över, men är så jobbigt.

Krya på dig raring!

Många kramar!

 
Klockan september 17, 2005 8:22 em , Anonymous Anonym sa...

Hej raringen!
Hoppas du snart kryar på dig från förkylningen. Tänk vilket supereffektivt luktsinne du kommer få då, för även rökningen påverkar ju luktsinnet.
Tycker du är såååååå duktig som har slutat röka. Hejja Ankie!!!!

Kraaaaam!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida