onsdag, september 14, 2005

Iband,rök, blir, rök, det, fler, rök, inlägg,rök,perd ag

Detta är den värsta dagen på mkt länge då ALLT krånglar från man stiger upp tills sena kvällen.
Ja hur vet jag det? Sena kvällen har ju inte varit än men man kan ju bara ana med tanke på allt som hänt i dag.

Nu sist skulle jag vara duktig och tömma en fryslåda för att fylla den full med pain-riche som sonen bakat.
Men då går fanskapet inte att sätta in, trots att den är helt tom och i lådan under är det platt..??!!
%¤#¤%#%¤svordomar%%#5543223####:-(

Svetten forsar och jag frågar sonen varannan kvart om det verkligen är så här varmt inomhus, men han svarar nej .
DÅ måste jag ju vara riktigt sjuk och ingen febertermometer har vi heller, men det kan också vara sänkan som är hög.
Har för mig man blir rätt trött och svettig då den är det.

Jag har i dag betett mig illa.
Jag bad sonen sköta sitt bak utan min inblandning för jag behövde sova en stund, men jag hann bara blunda 2 sekunder så började det.=
frågor om allt kring baket och frågorna haglade och jag eldade upp mig och slapp ej undan och då blir jag som en galen tiger.
När jag inte kommer undan och är döds-slut och dessutom blev jag röksugen.
Kortvarigt men än dock. Jag trodde INTE jag skulle fixa det denna gången=att ej ta en cigg.

& det fortsatte och fortsatte.........

Katten bet mig det allra värsta han kunde i foten.
Preciiiiiiiiis på min jävla knöl också så blodet sprutade.
Jag skrek fyyyyyyyyyyyyy diiiiiiiiiiiiiig hårt åt katten.
Läste att man måste vara TYDLIG så de vet att det gör ont och att så får dom inte göra.

Hatar att vara dum mot sonen och även mot katten fastän han förtjänade en utskällning men däremot inte min rara älskade unge som frivilligt ställde upp och bakade då bröd och allt ätbart är slut här hemma.

Får inget nytt förrens M sovit klart i morgon kväll.
Jovisst ja!
Mamma skulle ta med bullar och saft.

I går föressten började ju olycksdagen redan.
Jag sprang in nya datorn som står i tusen delar på vårt redan trånga golv.
Med stortån före som fastnade i min jävla klänning först och då jag kämpade för att komma ur klänningen med foten så sa det tvaaaauuuuuuuuuung!!!!!!!!! Så släpptes tån i väg som skjuten ur en kanon och rakt in i nåt vasst på hårddisken.
Jääääääääääääääääääävlaaaaaaaaaaaaar vaaaaaaaaaaaaaad jag skreeeeeeeeeeeeeeeek!

Nu ska ni slippa mig på ett tag.
Ska väl sova.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida