tisdag, september 20, 2005

blogtoppenxbloggtoppen

Hur många?
Finns nu vad jag vet om 2 st bloggtoppen och jag har gått med i bägge.
Det är ju i alla fall skilda adresser.
;-)

Tittar på film på kanal+film och surfar samtidigt.
Är hungrig.
Är helt ointressant att läsa.
Har sovit.
Har inte ätit.
Har haft värk (healer vart är do?)
Har ingen värk nu.
Saknar Andrea som jag inte pratat med på veckor nu igen.
Känns det som.
Jag har inget tidsbegrepp alls.

Såg i ett mejl några rader som stämmer in bra på mig=
"En av minna biefekter är att jag måste göra sådant här på impuls, så
det tar kanske(?) 1 år innan jag skriver igen , eller så skriver jag
imorgon igen.
"
Sån är jag också på pricken, med undantag för denna bloggen som jag tycks komma i håg att skriva i dagligdax.

Vet en till snubbe med adhd som skrev nästan samma sak i ett forum och han ursäktade sig och förklarade att han kanske inte skriver på lång tid därför att han är så impulsiv och har 0 tidsuppfattning.

Det är ganska läskigt att vara sån och jag är ju med i smärtforum och moderator för en tråd där om npf+värk.
Jag satsade för fullt och skulle hålla koll på inlägg där och uppmuntra och stödja och ha mig, men nu har jag inte loggat in där på flera månader:-(

Betyder det att jag är ointresserad?
NEJ!
Men jag förstår om ingen tror mig.

See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida