onsdag, september 14, 2005

2:a inlägget i dag

Hej! Kände för att skriva lite till.
Håller just nu på att utfodra både djur och människor.
:-)
Vet ej om nån kisse vågat sig hit , men troligen för han e så modig.
Katten Gahndi.
Snabb som en vessla och vaken och klok.

Jo men gud!
Tack snäääälla Agnetha för din kommentar i dag!!!!!!!!!!!!
Ska banne mig tvinga mig att gå med på att så är det och så ska jag säga det åt mig själv varje morgon då jag ser mig i spegeln.
Behöver få en stark självkänsla och den är inte stark som den är nu.
Men jag växer flera meter då jag får höra såna ord som dina ska du veta!
:-)

Nyss blev jag galet röksugen då ganska många saker har strulat nu på morgonen.
Men det lustiga är mina tankar då.
De lät så här i huvudet på mig=
*Jamen det är väl inte värre än då jag blir sugen på Choklad och vi ingen har hemma och då glömmer jag ju bort att tänka på det efter några minuter*.
Precis så är det.
Jag blir sugen och tänker tankar som att jag dör om jag inte får röka, men det går över och om man tänker sig att jag är vaken ca 13 timmar/dygn så är jag bara tok-rök-sugen i max 15 minuter av alla dom timmarna.
Nog fasen ska jag överleva då utan cigg väl?
Men jag erkänner att det nu börjar pressa på bra hårt att få ta bara den där enda lilla ciggen till som jag då tror smakar såååå gott!

-Det gör den säkert och kommer jag hålla på att fåna mig med att tänka så så ska jag baske mig röka 7 cigg på raken och sen fråga mig själv om det verkligen var så där gott?????

Kommer inte..Väääääääääägrar se det som ett bakslag om jag får för mig att göra så.
Kommer inte ge upp och tänka att jag är usel som fallit dit utan i stället tänka att det är nåt jag måste få ur världen för att kunna forsätta att vara rökfri.

Men det är heller inte säkert att jag nånsin tar nåt bloss mer.
Inte ett endaste på snart 7 dagar är det väl?
:-)

Orkar inte dra vad som hände i morse, men det var en rejäl stressituation kan jag meddela och jag föll inte för frestelsen då heller.

See ya!
Nedan är förra inlägget jag skrev i morse...>
:-)))))

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida