fredag, september 16, 2005

Rosenfoto

Hej! Sitter här lite lätt förvirrad då M försovit sig till skolläkar-tiden.
Önskar jag varit vaken så jag kunnat väcka honom men jag somnade om kl 7 i morse.

Mår lite nedstämt för första gången på minst 8 dagar.:-(
Det kan vara lingonvecka i antågande.
Får kolla här i bloggen då det var senast.

Solen skiner ute och det är en sån där underbar dag då jag helst av allt vill ut i skogen och fotografera och plocka svamt.
Önskar så att mitt luktsinne kan komma tillbaka utifall man kommer in i skogen.
Men förkylningen sitter i fortfarande och har gjort så sen dag 1 då vi slutade röka.

Här är en rosenbild som jag ska jobba med att få till som en tube i psp senare i dag.
Foto copyright Ankie Lundholm
Skriver kanske mer i kväll.
Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida