torsdag, juni 16, 2005

VÄRK går och lägger mig

Tjao! I dag har jag fruktansvärd värk och ögonen ser ut som de ska poppa ur skallen, samt att hela kroppen och särkilt benen är svullna.
25 grader varmt ute.
Har inte sovit i natt då jag surfat och så gosade jag med M och vi sprang upp och ner ur slafen hela morgonen.
Ingen ordning alls.

Skulle rulla cigg av gammal tobak som legat i kylen.
Upptäckte att fanskapet är mögligt:-(
Och jag som drog flera halsbloss innan stanken fick mig att låta bli?!

Nu måste jag sova så nu blir det väl till att vakna i kväll .
I går så var R ute med kompisar tills kl 3 på natten.
Han var glad och vi med.
;-)

Vill tacka för snälla kommentarer här i bloggen.
Älskar att få såna.
:-)
Jag ska komma och kika på foton så fort jag vaknar Sara!!
Glad att du lade in dem igen!

Kramkramkram på er alla i cyber!

1 kommentarer:

Klockan juni 16, 2005 8:40 em , Anonymous Anonym sa...

Ajdå... attans att skiten hade möglat... hehe. Nåja, du bör placera sånt någonstans torrt istället, om du vill att det ska hålla.

*kramar*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida