lördag, juni 11, 2005

Foto-leker

Hej! Här sitter jag och manupilerar bilder i psp.
Kolla in denna:

hemsk bild jag manupilerat


Hur hemsk är inte den på en skala då?;o)
Klicka på den så får ni se resten av de manupilerade bilderna!

I dag är jag helt sonkad och kom knappt upp i morse.

Nån ringde kl 13, men jag hann inte svara eftersom jag rörde mig zoombieaktigt.

Har druckit kaffe men inte ätit nåt ännu. Ska laga spagetti och köttfärssås strax.

I dag fick M göra nåt kul som han inte gjort på mkt mkt länge=vara social med sina bröder.

De ringde och bjöd med honom på en fisketur nu i eftermiddag och sen ska dom skjutsa honom till nattskiftet på jobbet. Bara denna natten och 1 till och sen är M ledig i en vecka igen. Längtar!

Hoppas på bra väder för nu är jag så pass lugn igen att jag tror jag kan ta mig i kragen och fixa frukostar ute på morgnarna. Beror på hur varmt det blir och hur mkt värk jag får förstås, men jag kan tvinga mig om jag bara inte är fööör zonkad s a s.:-)

Nu ska jag vila eftersom det tar på krafterna att rita på datorn.

Ses!

1 kommentarer:

Klockan juni 11, 2005 9:51 em , Anonymous Anonym sa...

Hoppsan... vilken hemsk bild. Men snyggt ändå att du lyckats fixa den sådär. :)
Jobbigt att du har varit så zombieaktig, vissa dagar är bara för hemska. Men ta saker i din takt och skäms inte för det. *kramar*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida