onsdag, juni 15, 2005

Foto-promenad

:-) God midnatt!
Vad jag gör?
Jo jag bakar pain-rich.
Det blev dubbel sats denna gången.

foto på då jag bakar




där vi bor



Halv-måne



foto på mig



foto på mig



Min älskade Micke



Min älskade Micke bär kassar med tidningar



Smörblommor



Blå lupiner



Vägen med dom nya gatlyktorna




Vägen på väg hem



skymtar sjön nu




Sjön är såå vacker och nästan spegelblank




Sjön och himlen mörknar




jag vid sjön och bilden är lite manupilerad-uppljusad



Älsklingen ser en fisk i det mörka vattnet

2 kommentarer:

Klockan juni 16, 2005 8:48 fm , Anonymous Anonym sa...

Vilka läckra foton du tagit. Jag blir alltid så nyfiken när jag ser bilder på vägar utan slut. Undrar vart dom leder? Till något spännande?

Kram///M

 
Klockan juni 16, 2005 12:13 em , Anonymous Anonym sa...

Hm... de där bilderna var sköna. Och hade jag haft styrka i benen och självförtroende nog, så hade jag velat testa den där fina asfalten med inlines. ;)
Underbara bilder i alla fall!

ps. om du saknat min fotosida så är den tillbaka. ds.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida