onsdag, juni 08, 2005

Blir asförbannad på bloggar

:-( Jag skriver och klistrar in och publicerar men bara hälften eller inget kommer med och verkligen inte de länkar jag försöker klistra in här.
Nu måste jag på nytt klistra in hela texten jag skrev som heter "livshotad".
Skiter i länken och skriver in den överst på min hemsida i stället *arg*
Om inte detta kommer med nu så vet jag inte vad jag gör...grrrrrrrrrrr.......Här är inlägget och synns inget nedan så har jag givit upp.
Oki det är nåt vaj för html-koden finns bara inte så nu ska jag försöka sätta in kod själv då da.


----------------------
Hej! Det märks att nåt är på gång att förändras dramatiskt i mitt liv. Det märks om inte annat på mina drömmar.
I natt drömde jag att jag hade opererat in nån slags rund temperaturmätare i sidan av magen.Jag började blöda så smått från såret och plötsligt öppnade sig dm-stora flikar runt det och blodet välde ut i decilitrar och jag var säker på att förblöda, men så stoppade det upp då jag klämde hårt, men jag fick kämpa för att hålla flikarna samman som en påse ungefär:-/En läkare kom och sa att jag var gravid och att det kunde vara fostret som inte gjort så det blev plats för den runda mätaren utan hela min mage sprack upp av trycket.(I verkligheten så jag på discovery i går i programmet där dom spräcker myter genom expriment och dom fyllde en sjunken båt med pingpongbollar och det blev ett enormt tryck då båten steg till ytan).
Jag frågade och tjatade på läkaren om barnet skulle överleva. Han tyckte så klart jag skulle tänka mer på om JAG skulle överleva.Jag tappade greppet igen och blodet välde ut och jag tänkte att nu måste ju flera liter har runnit ut, så varför lever jag fortfarande?



Minns inte mer av drömmen, men tolkar den så här.Jag är ledsen över 2 saker i mitt liv.1-Fick inga fler barn2-Har varit rädd att gå under ekonomiskt och känslomässigt under en lång period(läs alla gräl och avslutade vänskaper och släkt som övergivit oss i familjen m.m + skulder i Mega-zise).
Nu dåvi gjort ett ganska stort ingrepp i vår ekonomi som med våld vänt skutan rätt så vi kommer att överleva i framtiden, så tror jag det är rädslan för att allt ska s p r i c k a, som vi planerat som gör att jag drömmer om förblödningar av denna storleken.



Nog om det!I morgon är det skolavslutning för vår goa älskade son som ju går ut grundskolan då.Jag ska nu fixa massa saker och åka härifrån.M har jobbat natt så han ligger och sover.
I morgon ska jag och R gå på stan och köpa fina kläder åt honom att ha på sig.
En underbar vän räddade oss och lånade ut hela 2000spänn och nu har vi matpengar och kan fira avslutningen.Snacka om en räddande ängel , hon som ställde upp och erbjöd oss detta lånet!!Love you!!!!!!!!!!!!!!:-)
Kan bara inte fatta att jag ska ta mig samman och fixa allt detta, men DET ska jag bara klara.Skriver mer och visar kort i övermorgon , tror jag.Kram!

1 kommentarer:

Klockan juni 09, 2005 12:39 fm , Anonymous Anonym sa...

Oj, vad härligt med skolavslutning för sonen och att ha honom uppklädd! Vilken underbar vän som ställde upp!

Jag är så stolt över min pojke att jag spricker. Idag var hans mormor och handlade kostym åt honom och ikväll var han på middag med bal, ordnad av skolan. I morgon ska jag lägga ut bilder på hur stilig han var. :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida