söndag, juni 12, 2005

Uppdrag granskning anmält

Kilar in här mitt i natten, men vill nog skriva mer i morgon på samma datum så håll utkik i menyn till höger.
Här är en länk till en av som jag tycker ser ut att vara 2 anmälningar eller om det ena är ett pressmeddelande föressten?

http://www.attention-riks.se/index.php?id=118,271,0,0,1,0Kunde inte länka till själva dokumenten men dom finns ju här på denna länken.
Jag tycker det är oerhört välformulerat och jag skriver under 100%, om jag kunde;-)

Det är pudelns kärna de får fram här.
Mer behöver inte sägas.
Känns skönt att folk kan formulera det jag själv tänkt och kommit fram till.
Ha det fint!
Ankie
P.S detta med kritiken mot själva ordet:DAMP har verkligen förvanskats i uppdrag förvanskning...förlåt granskning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida