söndag, juni 26, 2005

Nere och uppe

:-) Först då jag vaknade var jag deppig och sen ringde jag Andrea och blev uppåt värre.
Och ännu gladare blev jag då mamma ringde och berättade att hon och min syster kommer hit kl 15 i morgon och ska fira mig med presenter.
:-)

Känns bra med tanke på det jag skrev om i gårdagens inlägg.
Synd att denna bloggen inte har nån almanacka.
Man kan nämligen inte se alla mina senaste inlägg om man t.ex har
bläddrat bakåt en gång.
Då ser man bara de inläggen som finns bakåt därefter.

Jag hittade ännu en bloggfunktion i dag som jag blev medlem i=
::Live journal::

Den har heller ingen almanacka.
Men den var billig om man var benägen att betala ca 25 dollar och då får man
fria händer att skapa och då kanske man kan göra en kalender?
Vet inte.

Har tänkt ha den som en reserv-dagbok i stället för den jag hade innan och jag ska nog skriva alla hemliga inlägg i den då man kan göra de inlägg hemliga som man vill ha hemliga och de som man vill ha öppna förblir då öppna.
Men jag har ännu inte klurat ut hur man får till ett lösenord som jag kan dela ut till er som har det.
Tills dess gäller ju den vanliga låsta dagboken.

Nu ska jag ägna kvällen och halva natten åt att vika tvätt, hänga tvätt och tvätta tvätt så långt mina fingrar mäktar med.
Det är så snurrigt att aldrig veta när man ska ha dels=värk och dels=koncentrations och planeringssvårigheter och dels=överaktivitet och dels= underaktiv med svårartat klister och dels=alltihopa på en gång.

Känner mig lätt yr just nu och andningen är påverkad så jag får ta djupa andetag och försöka slappna av så får vi se vad jag pallar med.

Måste även skura toaletten, för min mamma behöver gå på den vet jag och ja inte vill jag hon ska behöva känna stank av piss och att det ser rörigt och skitigt ut därinne.

I dag har jag fotat en fjäril kom jag just på, men jag tror den bilden är knasig.
Ska tömma kameran nu på en gång.

Tack för alla trevliga kommentarer!!
Jag kommer och hälsar på er snart och tackar där också.
;-)
Mängder med kramelikramar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida