fredag, juni 24, 2005

Midsommar-foton

Visst är det fint? Halsbandet? Skriver mer nertill på denna sidan.
Halsband av pärlor som Andrea gjort till mig i födelsedagspresent

Jag är fruktansvärt stolt över detta halsbandet!!!!!!
Pärlhalsband på närmre håll



Lockade håret och tuperade det en aning åsså på med hårspray för det luktar så gott.
foto på ankie

Jo jag hade lite läggningsvätska i också för det luktar ännu goare.:-)
foto på glad ankie

Sminkad med bronz-creme o lite ögonskugga
foto på lite allvarligare ankie

Här drar jag in kistan för annars ser jag höggravid ut.
foto på ankie helfigur framifrån

Damn! Man ser ju inte min tunna klänning med slitz här.;)
foto på ankie helfigur sidan

Detta fotot bara älskar jag på min älskade M.
Bästa foto på M som är min älskade

Denna blomma trivdes i vårt kök med skugga och norrläge ända tills nyss då jag fick lov att flytta ut den på verandan. Det är en Pelagon.
Foto på fin pelagon

Här tog jag först och klonade bilden men det blev inge bra så jag tog då selection och *paste in

to image*
foto på ankie blend in pelagon


foto ankie och m blend in

Har använt selection med feather=10 för att få dessa fotona att blenda in.
foto ankie M blend in upplyst

Samma här och det är M s ben som ni ser med mitt huvve på:-)
foto m ben ankie pappilotter blend in
Ja som ni ser är jag ensam i år igen och har ungefär lika roligt.

Tar kort på mig själv och lekte med dem.

Har i alla fall orkat tvätta mig rejält från topp till tå och lockat hår och sminkat mig.

Vi åt god lunh tillsammans=ungspannkaka och soppa.

Hade ju heller ätit sill och potäter tillsammans med snälla släktingar och goda vänner, men några såna finns ju inte längre.

Mamma är hemma och orkar inte åka ut hit och syrran befinner sig 10 mil härifrån och har ju egna vänner osv.

Jag är grymt gråtfärdig och har så svårt att acceptera att livet tagit denna vändningen.

Kan bara inte gå ner till festplatsen då jag inte har nån tillhöríghet, naturligt längre.

Skulle bara känna mig iaktagen och sen negligerad och så skulle väl förmodligen den enda som visat mig intresse komma fram och prata om hon hade tid, men hon brukar jämt vara med och duka och dansa och spela bollspel genom midsommarstångens ringar och hon sitter sällan ner.

R har i alla fall anslutit sig till gänget därnere och det är jag glad för.

Ja ja!

En vacker dag så tar kanske livet en annan vändning, men jag känner att jag skulle behöva prata av mig med ett proffs och få ur mig all instängd sorg och frustration.

Pallar nästan inte detta längre och blir bara folkskyggare och folkskyggare.

Fick ett underbart vackert kort till min födelsedag av underbara ::Cicci::

:-)

DET värmde så mkt mitt upp i allt detta och en otroligt träffande dikt fanns med på kortet också.

Ska försöka skriva av den här sen.

Har fått ett underbart halsband också i födelsedags present som ni ser på de 2 fotona överst. Jag fick flera hängsmycken till så jag kan byta och i dag bidde det korset + en kompis till det:-)

::Andrea:: är guldtjejen som lotsar sin gamla cybermorsa genom de här svåra tiderna.

Jag kan inte nog tacka henne och hoppas kunna ge lika mkt till henne av kärlek och vänskap som hon ger till mig.

4 kommentarer:

Klockan juni 24, 2005 9:22 em , Blogger CP sa...

és lindíssima

 
Klockan juni 25, 2005 12:17 em , Anonymous Anonym sa...

Jösses så söt du är :)

 
Klockan juni 26, 2005 10:55 fm , Anonymous Anonym sa...

Nämen! Har du fyllt åt? När? Åhhh, sååå ledsen att jag missade det!!!
Ett JÄTTEGRATTIS i efterskott!!!!
Massor av kramar från Saija...

 
Klockan juni 26, 2005 1:15 em , Anonymous Anonym sa...

Fyllde du år på midsommarafton?

Grattis i efterskott i så fall.

Gillade också halsbandet. Är det köpt eller handgjort? Fint iallafall. Påminner litegrann om Pilgrimsmyckena som jag älskar.

Kram///M

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida