tisdag, november 01, 2011

Om man är ateist får man inga vänner?

Mår i dag? Status på måendet= 5 på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är = Varmt ljummet äckelväder som gör ONT!!!


Hattar fram och tillbaka mellan att vara ateist och inte ateist. 
Är det vanligt att man förlorar vänner om man gör så?
Jag är en troende ateist. Har det något namn?


Är jätteledsen för att jag dum som jag är ringde och frågade om jag kunde bli inlagd för provtagningarna som är för krångliga för mig att fatta och planera  och klara av  med så här
svår adhd som jag har + att kroppen inte går att röra på mer än max 5 minuter och då går jag som ringaren i Notre dam.:-(  Skämdes redan innan jag ringde så varför gjorde jag????
Kan inte duscha och nu är jag skit-skitig då värmevädret skrufat upp värken till sårnivå på insidan i hela kroppen.


over and out.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida