fredag, juli 01, 2011

ingen narkolepsi i dag

Mår i dag? PIGG!!! Först gången på mycket länge som en sömnattack hållt sig borta en hel dag. Men jag mår illa utav en sötsliskig medicin som man måste ta för att inte bli hård i kistan av värktabletterna. Har svettats floder och kunde nästan inte andas utan fick ta dubbelandetag och det var svårt. Kom på att jag glömt astmaspreja. Blev lite bättre efter att jag tagit spray, men inte mycket.
Önskar så att jag sluppit värmen och fått röra på mig här hemma och gjort något nyttigt om så bara plockat ur diskmaskinen. Men NIX då ska illamående komma i stället.:-/
Inte värker det heller då det blir kyla om 2 dagar som jag tydligen känner av redan nu.
Hoppas jag är pigg i natt och att illamåendet släpper för då jävlar ska jag göra nåt kul.
:-)
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida