onsdag, juni 22, 2011

Mår Glad och tacksam"

Mår i dag? Glatt humör och tacksam över livet vad det har att ge trots allt. Ledvärk och blåmärkesvärk lite här och var, men inte narkos-sömnig som tur är. Bara normalt lite trött av alla medicinerna jag stoppar i mig. 
I går var min mamma och syster här på besök och firade min födelsedag och jag fick en tjock bok skriven av Åsa Moberg och en jättestor kruka med blommor som jag tror är prästkragar. Åtminstone med det utseendet:-) Blomsters namn är inte min starka sida.
Hm! Är nog lite för trött ändå märker jag då jag vill sluta skriva nu. Har i alla fall berättat det väsentliga= JAG ÄR GLAD OCH MÅR FÖRHÅLLANDEVIS BRA TJOLLAHOPP!:-)
NÅJA  DENNA VET JAG JU ATT DEN HETER JASMIN. KAN ÄVEN NAMNET PÅ EN SORT TILL=NÄVA

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida