söndag, augusti 15, 2010

Mindre domningar

Mår i dag? Rätt så bra och speciellt i händerna. Tränade i går med att sortera pärlor i askar med fack och kunde hålla på en mycket längre stund än annars. Men visst åt jag också stark medicin samtidigt, så jag är lite osäker, men domningarna i underarmarna brukar ju kännas även när man dämpat smärtorna.
Roligt var det i alla fall att slippa avbryta det jag höll på med.:-)

Har mindre domningar i hela kroppen. Vet inte varför de börjar avta men det känns så klart jättebra det också.
Ska kolla B-12 genom blodprov innan jag ska till läkerskan nästa gång.
Dock somnar rumpan och ena benet fylls med vatten så fort jag är uppe och går omkring en stund och det är INTE BRA!:-(
Nu när jag äntligen fått så mkt medicin att värken inte känns så hindrar ju ändå detta att jag kan gå ut och gå längre bit än bara 100 meter.
Ligger med benen högt åtskilliga ggr per dag och tar på stödstrumpa på drabbade benet, men det hjälper ju inte i mer än 5 minuter när jag sen går upp.

Är mindre deppad nu och apatin som höll i sig ca 2 veckor släpper så sakteliga och jag klarade av att duscha äntligen.
Fick en sån där äcklig sömnattack i morse så jag har sovit ända tills nu kl 18. Nu börjar jag känna lite igen.
Ska käka nåt. Kan ju vara vanlig brist på energi, som när man har ämnesomsättningsjukdom känns väldigt snabbt och mycket intensivare än man gör när man är frisk från sådant.
Över och ut!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida