onsdag, juni 09, 2010

Hoppas att blodsockervärdena sjönk nu.

Mår i dag? Hyfsat men fick sånt här extremt sömnglupande anfall igen och känner mig inte normal förrens nu så här sent vid midnatt.
Förmodligen kan det bero på att jag blir uttorkad av att ha höga blodsockervärden. Sockret sägs dra ut vätskan ur alla cellerna och öka på urinmängden med detsamma.
Äter man då mediciner så kan de i värsta fall bli toxiska, giftiga.

Stämmer detta så tror jag att det är det morfinliknande preparatet så ger den här äckliga sömneffekten. Jag känner mig halvdöd och kan inte hålla mig vaken och absolut inte hålla ögonen öppna. De blir jättetunga, ögonlocken.

Gick dubbelt så långt på promenad i dag igen. ~vågen~
Se en sån fin väska med tygmärka ala strykapå-uggla;-)+ retro portmonää.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida