måndag, juni 21, 2010

Vill äta mer som LCHF+mardrömmar

Mår i dag? Mycket bra i händerna, men övriga kroppen är skröplig och jag har sovit mesta tiden på soffan denna veckan.
Har tagit fel mediciner och man kan ju bli förskräckt när man ser exakt vad för mediciner jag åt i stället.

Jag ska äta (per dag):
1 st Amiplodin, (blodtryckstablett)
1 st laxix. (mot högt blodtryck och vätskeansamling)
6 st värktabletter, Tradolan som är morfinliknande medel +
6st treo
1 st levaxin (sköldkörteln, underfunktion utav)
2 st Paroxitin (ångest, depression)
1 st cozaar (blodtrycket)
1 st blodsockersänkande, vilken jag aldrig lär mig namnet utantill på.
1 st blodsockersänkare, Metformin, som jag kan namnet på:)
2 doser av Serevent, långtidsverkande luftrörsvidgande astmasprej.
2 st doser av pulmicort kortisonspray mot astma
Ventoline, luftrörsvidgande vid behov.
1 st Omeprazol mot sur mage.

Kopierar ovan lista och visar vad jag råkade äta i stället när det blev fel.
Mamma tyckte att jag borde ha ringt giftinformation när det hände, men jag märkte ju inte vad jag hade gjort förrens ca 1 dygn hade gått och jag hade inga reaktioner mer än seghet i kroppen och trött.


3 st Amopledin, (blodtryckstablett)
1 st laxix. (mot högt blodtryck och vätskeansamling)
6 st värktabletter, Tradolan som är morfinliknande medel +
6st treo
1 st levaxin (sköldkörteln, underfunktion utav)
1 st cozaar (blodtrycket)
1 st blodsockersänkande, vilken jag aldrig lär mig namnet utantill på.
1 st blodsockersänkare, Metformin, som jag kan namnet på:)
2 doser av Serevent, långtidsverkande luftrörsvidgande astmasprej.
2 st doser av pulmicort kortisonspray mot astma
Ventoline, luftrörsvidgande vid behov.
1 st Omeprazol mot sur mage.
1-2 Propavan, sömnmedel, icke beroendeframkallande.

Nästan alla dom här medicinerna påverkar ju blodet på ett eller annat sätt. Vidgar och drar i hop. Kan ge hjärtklappning o.s.v
Borde åtminstone ha dånat en aning, men icke.
:-)

Mardrömmar
Drömmer sedan många år tillbaka mardrömmar på återkommande temat= mord.
Jag och min bästa arbetskamrat har slagit ihjäl storväxta , äldre män. 3-4 byggjobbare och sedan grävt ner dem på åkern längst nedanför berget här . Det är en gammal leråker.

I natt drömde jag att tiden ,sedan morden, hade gått och ja att det var längesen vi dödade dem och har således undkommit rättvisan under kanske 20 år.
Jag frågade min kompis om jag inte kunde bara ha drömt allt detta. Men tyvärr sa hon att:* nix det har du inte gjort*.
Frågade vidare om hon visste vilka mer, förutom oss, som visste om detta och hon svarade: * Åke*.
Han är , i verkligheten en person med mycket hög intrigitet som aldrig nånsin sladdrar bredvid munnen eller säger nåt som är onödigt. Han pratar överhuvudtaget väldigt lite. En *Clintan-typ* om ni förstår hur jag menar. Intelligent som få är han också.
Men jag kom då på att..Kanske? kanske kanske han ändå har en eller två personer han berättar saker för, men som vi inte känner till.

Fasan för att några fler visste stegrades och jag vaknade med en ångestattack och gråtklump i halsen, som sedan satt i så pass att jag tog en halv Provavan (sömnmedel) för att bli lugnad till slut.

De här drömmarna vet jag att de hänger i hop med saker jag är rädd för ska hända i verkligeheten, som t.ex att jag skulle gå i KK .

I drömmen tänkte jag att om det har gått 20 år ,så är dom ju bara skelett nu och om nån som köper tomten, eller om kommunen ska gräva där så kommer de förhoppningsvis tro sig ha hittat rester från stenåldern. Man gör nämligen sådana fynd här i kommunen lite då och då.
Men så mindes jag plötsligt att jag har sett på tv att de grävt upp gravar , som ett led i mordutredningar, där dom säger att kropparna varit ovanligt intakta för att ha legat så länge i jorden.

Anledningen till att vi mördade dem så här brutalt är att de först antastade oss och vi försvarade oss, men det gick lixom överstyr och vi hade vapen i form av enormt stora klubbor och järnspett som vi dunkade och krossade deras skallar med och sen grävde vi ner dom.

Tittar ofta neråt åkern, på riktigt och får en isande känsla av att: Där ligger dom. Gubbarna vi mördade. Åh hu!! VAD vidrigt tänker jag. Hur fasen kunde vi????!!!
Rädda att bli våldtagna och mördade själva var vi, men det kunde väl ha räckt med att få dem ur balans och kanske fått dom att svimma, så att vi kunde ha sprungit därifrån. Det hade ju varit mindre av övervåld, s a s.

Nu stannar det ju inte vid dessa morden, utan jag har också en mördad moster instängd i jordkällaren + en död luffare på utedasset. Dessa byggnaderna ligger halvvägs nerför backen som leder ner till åkern där dom andra ligger på 6 falnars djup.

Dessutom lever vi under hot från en psykopat och krypskytt som skjuter i blindo upp mot huset och oss lite då och då.
Han brukar oftast dyka upp när jag har slarvat med pengar. Hm! Undrar just vad drömmarna vill säga mig? ;)))

2 kommentarer:

Klockan juni 23, 2010 9:25 fm , Anonymous Anonym sa...

Typ strukturera mera...;)
Kraaam Låttisen

 
Klockan juni 27, 2010 7:14 em , Blogger Min kopp te! sa...

Jo! Du har så rätt Lottisen!
Struktur är bra till så mycket.
Men vad kan struktur göra emot en krypskytt haha:)
Skojar.
Skulle vilja se om mina drömmars innehåll förändras i fall att jag får hjälp med ekonomin och allt strukturerande , av en god man?
Jag tolkar drömmen som att jag känner mig skyldig till den misär jag åstakommit, vilket iofs är rätt eftersom det är ju jag som har ansvaret. Har gjort fel, men kan inte göra rätt. Den känslan är nästan outhärdlig. Man får anpassa mun efter matsäcken. Det har jag inget emot, utan det är att jag påverkat andras förutsättningar genom att slarva delvis med flit men lika mycket på grund av det defekta med impulsiviteten och manin och dagdrömmerier o.s.v som jag nog inte kunnat rå för.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida