onsdag, april 28, 2010

En natt med Maud Olofsson

Mår i dag? Ganska bra fysiskt sett men ont i högerhand, armen och det molvärker likt tandvärk.
Vaknade efter att ha drömt att jag tyckte synd om Maud Olofsson.
Vi satt i baksätet på en taxi och jag gastade om att jag ville se Moderaterna, sossarna och miljöpartiet i regerande ställning och att jag vill ha ut dom jävlarna ur riksdan = fp och centern och vp och givetvis att inte sverigedemokraterna ska spräcka 4% vallen.

Jag skrek att dom var ointelligenta och samhällsfarliga därför.
Och då började Maud Olofsson snyfta högt och jag började genast tänka efter vad jag egentligen sagt. Kunde inte ta tillbaka något av det så jag sa lite vänt att jag ville ha riktiga centerpartister med i så fall och då ska dom vara emot kärnkraft (även fast jag själv inte är emot det) och aldrig låta sig påverkas nåt mer så som hon hade låtit sig göra.
Detta  var menat som nåt snällt och ja det ser ni ju att det inte blev. Hur jag än försökte att säga nåt tröstande så hoppade det bara massa liknande sårande grodor ur min käft och så vaknade jag ur drömmen.

Sen dess har hela dagen gått i deppighetens tecken och jag är helt osorterad i skallen. I går mådde jag bra och tog några tag på ett av fönstren med en ångputs-tvättmaskin. Högerarmen sa genast upp sig men jag tänkte ändå att jag kunde fortsätta i dag.
Har ingen startmekanism och tankarna far åt alla håll och så ja nu  värker det även i vänster hand så jag skriver inte mer nu...puh!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida