torsdag, april 22, 2010

cencurerad igen på Annika Dahlkvists blogg

Mår i dag? Bra, vi får se..Gick just upp men det är helt bra just nu.

Har blivit cencurerad på Annika Dahlkvist blogg nu ett otal ggr.
Det skylls på bl.a att så många skriver därinne..Ha haahha..Drag mig baklänges och dra den där med rödluvan och vargen. Det tror jag inte ett skit på att det är så.
EXEMPLVIS:
Jag var först med att kommentera nyaste inlägget i dag. Ingen hade skrivit kl  ca 12.00
Efter en stund hade moderatorerna silat inlägg och en anstormning med hela 2 inlägg vart publicerade. UTOM mitt detta:
*Röstade ja för att dietråden kan vara nyttiga.
Önskar jag hittat en knapp för dina kopplingar mellan dietråden och olika sjukdomar också för där hade det blivit en bock för nej.
Skriver med införståelse att inte detta publiceras men den som modererar kan behöva veta vad jag tycker ändå.:-)*


Det är gräsligt att bara få läsa vad jasägarna,- ala- stryka- medhårs- intill- dumhetens- brant har att säga om saken.
Ingen där tycks fatta att vi som kritiserar det hon skrivit INTE kritiserar innehållet i kostråden angående LCHF utan det är kopplingarna som hon gör mellan kosten och sjukdomar och den glada spekulationen i form av obekräftade påståenden som hon gör. Vore skoj att spekulera förvisso, men då ska man ju inte skriva i påståendeform, utan i frågeform.
*-Jag tror-*, kan man skriva före det man skriver  och ja det vet ni vanliga dödliga att man gör, men inte många av anhängarna.

Jag uppfattar det som att många av oss och .t.om livsmedelsverket och Rössner är nyfikna på LCHF men inte så impade av Annikas slutlednignsförmåga.
Ska fan i mig ta och mejla dem
och fråga om jag uppfattat rätt här.:-)

2 kommentarer:

Klockan april 22, 2010 3:23 em , Anonymous Tant Rasch sa...

Oj då. Jag har missat det du har skrivit ett tag så jag har inte sett att du har lchf:at och blir portad på bloggar och allt... ;-)

Men jag återkommer om denna intressanta nyhet (för mig alltså)

 
Klockan april 24, 2010 7:46 em , Blogger Min kopp te! sa...

Hej!
Har inte skrivit på så länge så det är inte konstigt om man missar att läsa ;-)
Roligt att du kikar in!!
Känn dig alltid välkommen!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida