lördag, april 24, 2010

ENORMT BRA DAG

Mår i dag?
*¨* ENORMT FANTASTISKT BRA*¨*
 Lite ont i högerhanden men det tog värkpillerna bort så nu kutar jag omkring här och leker att jag är en riktig friskus.:-)
Har gjort allt det jag drömmer om annars och det är att ha fått klätt mig fint och sminkat mig, samt plockat i disk och lagat middag. Visserligen halvfabrikat ala allt ner i stekpannan men ändå.:-)
Har också gjort 2 stycken, som jag tycker, skitsnygga halsband för oss som har ont eller är svaga i händerna.
Inget lås och så är hälften med resårsnöre och hälften mockaband och det andra halsbandet är hälften trätt på elastisk tråd och sen kedja.
Bara å trä över huvudet och passar alla utom uppblåsta  tjockskallar , men de får skylla sig själv.:)))

Lyssnar på underbar musik från tv:n. Det är opera, trumpeter och sång för hela slanten och har pågått minst 1 timma nu om inte mer.

I dag kommer jag nog att låta bli alla forum och debatter och bara njuta vidare.
So long pling plong!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida