söndag, juni 07, 2009

Nedstämd


I dag mår jag= Nedstämd. Har fått värsta formen av adhd-klister.:(
Kan nästan inte göra nånting. Äter t.ex rå mat direkt ur kylskåpet.
Klär mig inte och duschar inte utan ligger mest på soffan, eller surfar nervöst och planlöst på datorn.

Känns HEMSKT!!!!!
Men i mitt fall är det inte bara ADHD som ställer till det, utan jag har en mix i mitt centralnervösa system, av olika mediciner som nog bidrar högst till detta.

Kan dock inte ta bort en endaste av sorterna, därför att då blir det tusen ggr värre.

Bara att rida ut stormen med andra ord.
Synd då bara att jag inte har nån värk att tala om och om bara humöret och initiativförmågan och tankeverksamheten kom i gång så skulle jag ju kunnat städa till exempel.
För att inte tala om att jobba på det sociala kittet.

Har inte firat min systerdotters födelsedag och inte heller min äldsta bästa väns 50 års dag.

Känns som att jag har en tvångströja på mig med strypsnara därtill.
:-(

3 kommentarer:

Klockan juni 08, 2009 4:17 em , Anonymous SaraBr sa...

Inte så mycket att göra när man blir sådär antar jag. Vet ju inte själv men förstår dock att det är skitjobbigt för dig.

Försök ändå att göra någonting. Om ändå så litet som att ta med dig nåt från "var du nu är" till dit *saken* skall vara när du ändå "passerar förbi" så att säga. jag vet det kanske låter hurtigt eller så, jag skulle förmodligen klippa till mig själv för att jag säger det om det var mig själv jag skrev till. *fniss* Där kom en tankevurpa som hette duga.

Ta hand om dig utefter den förmåga du har just nu. Ingenting blir bättre av att du slår på dig själv om än så mentalt. Du är vacker och bra som du är här och nu!

 
Klockan juni 08, 2009 6:57 em , Anonymous SaraBr (Igen) sa...

Föressten... den där statyetten på magikern. Den är ju helt underbar!

 
Klockan juni 13, 2009 6:41 em , Anonymous Andrea sa...

Usch för klister och elände :(

Var det f.ö. din svåger jag hörde i Konflikt på P1 idag?

Kram på dig lilla katt! :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida