måndag, juni 15, 2009

lingon & solsken kanske?!


I dag mår jag= arg men glad och bra.
Lingonveckan startat på tok för tidig???
Men det är väl så i övergångsåldern kan jag tänka mig.

Min älskade M tyckte att då kan vi ju passa på att resa utomlands, bara han och jag.
Det är så jobbigt annars om jag ska ha lingonproblem halva vistelsen typ.

Vi får se vad vi hittar på. Han har ju 2 veckor semester kvar.
:-)
Nu ska jag meka färdigt ett armband med de sötaste snäckskalshjärtan och snäckskalsmynt jag någonsin sett.

Sök på lillamymmel, så kanske ni kan hitta likadana*blink* *blink*
;-)

4 kommentarer:

Klockan juni 23, 2009 6:41 fm , Anonymous Mia sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN VÄN!
Önskar dig en helt underbar och fantastisk dag, med massor av mys med nära och kära.

Kram från Mia i Trollhättan m. familj

 
Klockan juni 23, 2009 10:44 fm , Anonymous Andrea sa...

Stort grattis på födelsedagen!

Kramar (flera stycken!),
Andrea

 
Klockan juni 23, 2009 11:11 fm , Blogger Min kopp te! sa...

TACK!!!!!!!!!!!!
:-)
Blir så glad att ni kommer i håg mig i dag!!!!!!Massa kramelikramar på er!!!!!

 
Klockan juni 25, 2009 9:46 fm , Anonymous Mia sa...

Ankie!
Ge mig din mejl så kan du få lösen.

Kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida