fredag, februari 27, 2009

Min jakt på smärtans ursprung fortgår.


I dag mår jag=Suveräääänt jäla bra vettu!:-)

Av någon okontrollerbar anledning har jag haft mycket lite värk sista tiden i händerna.

De få ggr utetemperaturen stigit har dom svullnat och domnat av, men inte kniv-värkt och liksom starkt sendrag som om nån krymper underarmen, den sortens smärta är som bortblåst????


Jag har inte gjort nåt mer än tränat genom att plocka pärlor.

Känner nu då jag skriver att det stramar väldigt och pirrar och är stelt, men inte så fasligt att jag ska lägga av att skriva..Host..kanske..eh lite jobbigt är det allt så ni får läsa nåt besynnerligt här i stället:



Jag letar nu efter materians påverkan, eftersom den kan ju byta skepnad och ja jag tänkte att jag vill se vilken skepnad den intar vid just tempraturstegringar.

Söker på smärta+materia+väderomväxling, tror jag att jag skrev in i googles sökmotor, men kom först bara till såna här gräsätares hemsidor om elallergier och vitaminer och fan och hans moster:-(


Jag är vetenskapen 1000% trogen, men skulle svika bums om nåt medel botade min smärta för gott.

NUu gör det ju jävligt ont i händerna plötsligt:-(

Skit och pannkaka.

Vi ses!

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida