söndag, december 28, 2008

SMÄRTFRI, nästan

Skjysst samlardille jag har. ;-)
I dag mår jag=Prima fisken. Tjollahopp.

Har nu bara lite övergående, dovt, väldigt ljum, enkel och smidig smärta kvar i högra lillfingret.

:-)

Men OJ! Vad jag gick i gång på att vara frisk , en endaste dag kanske, men ändå.

Passar på att göra allt möjligt här hemma i dag.


Det är faktiskt skrämmande hur mkt som finns inuti mig i form av längtan och ideer, som för det mesta stängs inne p.g.a att det inte går att ge utlopp för allt detta när jag inte kan röra mig och har så ont annars.


Känner iofs nu att jag behöver lugna ner mig.

Har nästan snudd på ett skov av bipolär kaliber.


Ska ringa mamma.

Lägga in en bild var det ju också ja.:-)



5 kommentarer:

Klockan december 28, 2008 6:42 em , Anonymous Anonym sa...

Skönt att läsa att du mår gott.
Önskar dig en god fortsättning.

Kramis!

 
Klockan december 28, 2008 7:51 em , Anonymous Anonym sa...

Härligt med bra dagar!

 
Klockan december 29, 2008 6:54 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Vilken samling hjärtan! Jag beundrar verkligen både dig och A som klarar av att hålla på med såna "pilliga" saker. Jag skulle tappa tålamodet direkt, tyvärr. Dessutom har jag inte det rätta ögat för vad som passar ihop och inte, vilket skulle leda till några smärre katastrofer i skapelser! *s*

Tack för all beröm över bilderna! Det är både jag och dotra som tagit de i slideshow-albumet och eftersom det är hon som går foto och media på gymnasiet är det inte svårt att räkna ut vem som tagit de finaste bilderna, kanske! ;-) Fast jag tycker jag har öga för foto själv. De i bloggen blev ju rätt lyckade...eller hur? *fjäsk*

Bamsekram!

 
Klockan december 29, 2008 4:00 em , Blogger Min kopp te! sa...

:-))
Nä jag har heller inte öga för vad som passar i hop.
Trodde jag kom på nåt fint i punkväg, men när halsbandet var klart så var det inte alls så fint runt halsen, som det såg ut då det låg och slingrade sig i soffan.

Jag som ansträngt mig till det yttersta med pilleriet och val av dyra fina pärlor där några var av lavasten och andra äkta stenar. :-(

Men pillrandet är svårt så det är ju inte direkt ofta jag får till vare sig halsband eller armband.

Visst ja. Dotra din går på medialinjen.
R går på kost och hälsa-programmet, men det är lite galt då han inte tycker om lektionerna med matlagning.
Mest p.g.a läraren och massa jäkla håltimmar
före:-(
Inga barn med npf borde behöva ha håltimmar tycker jag.

Massa kramelikramar!

 
Klockan december 29, 2008 4:02 em , Blogger Min kopp te! sa...

Cicci!
;-)
Vad roligt att höra ifrån dig!!
Hur lever livet med dig nu förtiden?
Ska in å se efter i din blogg strax.
:-)
Massa kramelikramar på dig med!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida