måndag, december 15, 2008

Förtryckarbloggar

I dag mår jag= Bra fysiskt sett och psykist sett ända tills nu här på natten då jag upptäcker att alla kommentarer jag givit en bloggare är borttagna, efter att först varit publicerade.

Får hoppas att ingen såg det för det är nog inte bara jag som blir ledsen av att se bortsuddat tänk. Även om det bara är är halvt ointelligenta och impulsstyrda saker jag häver ur mig.

Även vi osmarta har för fan existensberättigande, men numera duger tydligen inte IQ över 100 som jag har heller.
Bara 120IQ-eliten tycks få tycka tänka och skriva vad skittrist dom vill och sen ska dom sätta sig på oss genom att sudda ut det lilla vi skriver.
Ä fy fan vad bloggvärden är snobbig tycker jag.

Det var annat förr i tiden, då ingen jävel visste vad en blogg var, men väl vad en hemsidas dagbok hade att erbjuda.;-)

Tänk om nån höll för munnen på dig då du sagt nåt trivialt? Ja så känns det för mig nu =EXAKT.
Tänker inte ge personen i fråga nån som helst respons på beteendet för det är väl det h*n vill eller hur?
Å vad skönt det måste vara att sumpa äkta närhet mot att få behålla att folk blir rädda för en och och kanske ser det som högsta vinsten att få komma i tryck hos vissa bloggare..
FUTTIGT ÄR BARA FÖRNAMNET!

Upp till kamp mot förtrycket

3 kommentarer:

Klockan december 15, 2008 2:37 em , Anonymous Anonym sa...

Du är välkommen till min enkla boning närsom...med svammel, direktadresserade konstruktiva, lagom intelligenta inlägg på min blogg. Jag har inga krav på hög IQ.
Kram medelintelligenta jag!
:-)

 
Klockan december 17, 2008 3:34 fm , Anonymous Anonym sa...

Inte är det trevligt att bli tystad. Oavsett vilket sätt det sker på. De som håller på med sådant borde fasiken skämmas!

Föressten. HEJ! Trodde att du hade försvunnit helt från nätet.

 
Klockan december 17, 2008 3:35 fm , Anonymous Anonym sa...

pfff haha där lyckades jag att dölja vem jag var. *vinkar* Nätsäkerhet i all ära, men ibland kan man minnsann göra blunders. *fniss*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida