söndag, december 21, 2008

Ledvärk, smärta + diabetes


I dag mår jag= Jävligt bra i humöret tjollahopp!!:-)
Urdåligt i kroppen, men inte i händerna.
Ledvärk dock i några av fingrarna och givetvis i arslet och i knäna.

Men nu ska ni få höra.
Äntligen hittade jag rätt information om ledvärk och diabetes.
Skrev ju för ett tag sen om att jag behöver fråga husläkaren, men nu inser jag att jag nog inte behöver leta fakta längre.

Kolla in här vad diabetesförbundet har att säga om saken

Gud vad trist det är utan bilder i bloggen. Lägger in ett foto av nåt slag här, tror jag. Se en sån fin Orb. Det går inte att flytta bilden hit så då får den väl ligga överst och det går heller inte att kopiera och klippa ut texten för att flytta upp den och jag orkar inte gå in i kodläge för att ändra.

4 kommentarer:

Klockan december 22, 2008 1:12 em , Anonymous Anonym sa...

Jo jag har sett hos diabetiker att deras bindväv faktiskt blir angripna i lederna. Pappa som misskötte sin diabetes led något otroligt av bindväven. Är man diabetiker så gör man bäst i att sköta sig. =)

 
Klockan december 22, 2008 5:01 em , Anonymous Anonym sa...

God Jul till Er från oss i Thn!
Kramen...

 
Klockan december 28, 2008 3:25 em , Anonymous Anonym sa...

Men du! Har ni överlevt julen?
*saknig*

 
Klockan juli 12, 2019 6:37 fm , Blogger Ujan sharma sa...

Truly, this article is really one of the very best in the history of articles. I am a antique ’Article’ collector and I sometimes read some new articles if I find them interesting. And I found this one pretty fascinating and it should go into my collection. Very good work!

diabetic meal plan for a month

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida