tisdag, juli 29, 2008

Jag bits

I dag mår jag= massa värk i kroppen och feber. Vet inte hur mkt men jag kan ju bli dödsjuk av typ 37,3.
Har 36.6 i grundtemp.
ELLER (är ju en livs levande paradox så nedan stämmer också)
I bland mår jag skitbra då jag har lite feber och ja då kallar jag det för att ha mysfeber *fniss*:-)

Har varit så ledsen och ilsk i dag sen värk och illamåendet började helt abrupt.
Gick upp och hann med att säga till sambon då vi satt på furstukvisten i morgonsolen, att jämrans vad jag mår bra och har sovit gott.
Sen berättade jag ett antal drömmar jag hade i natt som var rätt så skojjiga.
:-)
1 handlade som vanligt om att jag jobbar.
På jobbet hade vi på riktigt, en snubbe som var rätt snygg, trevlig men jäkligt ilsken när han satte den sidan till.
Men vi gillade honom ändå, de flesta av oss. Inte alla.

I min dröm så var han borta från jobbet och efter ett tag började jag undra varför.
Fick då veta att en av tjejerna på jobbet hade sagt så att han hörde det att hon tyckte att han var så jävla ful.

Han gömde sig hemma därför. Mej hallåååå!;o) *asgarv* Så skulle han inte gjort i verkligheten.
Funderar lite över symboliken i nattens drömmar då de var många som var väldigt kraftiga och talade högt till mig, om man säger så.
:))
Nu värker högerarmen så jag inte kan skriva..fasen också...jag som ville berätta mer..Återkommer...hoppas jag kommer i håg då bara..

over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida