söndag, juli 20, 2008

Svarta Lådan

Svarta Lådan

I dag mår jag= bättre nu på natten men fortfarande hungrig.
Hittade denna kanonbra, som det verkar tjänstan.
Kolla uppe här.
Bloggade i går också och nu är det mitt i vargtimman kl 3.55 pip..och det visas tyvärr bara 1 inlägg om dagen , men jag ska
ändra på det sen.
Nu använder jag en pryl jag inte sett förrens nu= en knapp som det står *skicka till*
på.
Provade för jag blev nyfiken och tänkte att jag kanske kan mejla syrrans man denna länken, men så var det ju en knapp ,till bloggen här, som man kan skicka till direkt, utan att logga in och krångla och det är iofs googles webbmejls förtjänst, efter som de samarbetar.
Glöm inte att checka in detta med svarta lådan.
Jag som inte längre kan laga mat tror mig ha enormt stor nytta av den även om det kanske blir lite dyrare än då man handlar och lagar själv, men med tanke på hur mycket man stoppar i kundvagnen som inte hör till maten, så kanske man t.o.m tjänar på att inte handla "mat " så ofta?!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida