onsdag, juli 16, 2008

Dax igen för dåliga måendet

I dag mår jag=Aj helt mörbultad. Nacken har fått en stor klick med tigerbalsam och likaså min axel och insidan av handlederna.
Undrar vad 17 det är i detta smörjmedlet?
Tycker det luktar lite tigerskit nämligen..hihi:)

Är i alla fall inte på dåligt humör, om än jäkligt sömning, av den stora
dosen medicin. Hade inga treo och tog alvedon som bara är typ 1/4 så bra som treo i kombination med tramadolen jag käkar i form av tradolan, depotkapslar.

Ska helst inte äta så många treo för magens skull, men vad gör man så länge magen tycks tåla dem och de hjälper så pass enormt bra???

Har tvingat mig själv att vara rörlig en tid och det går bra, men gör hemskt ont i bland. Speciellt mina träningspass med pärlor på tråd-övningarna.

Men det blir också så fula smycken då jag får kramp, så jag vet inte om det är värt mödan?!
Får i alla fall bättre handstil, eller rättare sagt. Jag orkar skriva mer än bara mitt namn på de små lappar jag måste skriva.

Musklerna får liv i gen och vem vet vad som kan hända på sikt?

Just i dag känns det däremot inte som att jag kan bli bättre i händerna, men det är för att det gör så ont och är avdomnat dessutom, men innan, nu i dagarna, då jag haft mindre värk, så tror jag att det är nåt på G som kanske kan förändra detta långa under många års lidande till det bättre.
:-)
Konstigt att värk också kan göra så att man känner det som man sugit på en trasa med eter , allra minst?!

Det är så vackert väder, men ut pallar jag inte att gå just nu.
Ska sova i vanlig ordning på soffan, då sömn också är smärtlindrande, så ska jag försöka att ta slangen och vattna.

Packa brev får helt enkelt vänta, som vanligt.

Inte fasen kan jag hålla på med sånt, men håller på det gör jag ändå, men inte så ofta.

Man är väl galen av längtan efter att ha en betydelse trots det lilla man bidrar med?! Så att desperadon här börjar packa och skicka post. Längtar väl även efter mitt yrke, post och pakethantering.

Skäms över att min ork varit så liten och medför att jag inte surfar runt till er nätvänner så som jag hade tänkt mig, bestämt mig för att göra.

Vet inte hur man byter fokus, från det jag pysslar med i nuet och till att göra som förut=meka hemsida och prata med allt trevlig folk här ute i cyberrymden:-/ ?!

Nu är jag trist i gen och skriver bara om dåligt mående.
Så som jag beskrev det i några inlägg bakåt. Skriver bara då jag inte är frisk typ.

See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida