lördag, augusti 18, 2007

mår skit och ingen sömn

Mår i dag? Skiiit:-( Samma onda hals och klåda men i värre upplag nu. Fattar inte vad jag fått? Nedsatt immunförsvar kanske? Det är bra konstigt att det kommer så här i vågor och har pågått ända sen april i år som det verkar.

Motion? Känns som att jag har feber så jag rör mig icke

Humör? Otroligt trött som om jag luktat på en eterflaska för länge så nej jag mår inte bra i humöret heller tyvärr:-)

Värk på en skala 1-10? 6


Nu mår jag så där vidrigt igen:-(
Är lite rädd nu faktiskt för vad jag har fått för skit i kroppen:-(
Hoppas jag får hjälp hos läkaren nu på Onsdag.

sees..måste sova..har bara sovit ca 6 timmar på 2-3 dygn.
Vaknar antingen av mardrömmar eller av att jag är kissnödig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida