torsdag, juli 05, 2007

Är sjukling

Mår i dag? Bättre men har ju gallopp-sjukan så det kommer nog ont och skit strax

Motion? Gått med stavar

Humör? Svajande gott

Värk på en skala 1-10?6
Kommer att få 16 snart på en skala upp till 10...
Så har det varit nu i månader känns det som..blöääääää


Måste skriva en rad i bloggen.
Har sån värk, men precis just nu i denna stund är
det lugnt.

Gick en underbar promenad i solskenet , efter att ha kurat
ihop mig i hammocken i gråvädret som var innan nu på
morgonen.

Har även gjort mig fin.
Nu förtiden gör jag mig fin då och då och det kan
jag tacka antidepp-pillrena jag fick för.
Innan var jag ångestladdad och ledsen hela dagarna
och slutade klä på mig och orkade inte heller hålla hygienen.
:-/

Har sån jävla värk hela dagarna och vi har nåt virus som går
runt i familjen.
Klåda inuti händerna och grov hud, lik den man har på fotsulorna
har jag fått på fingrarna..????!!!
Jippi! Lixom!

Ska till läkaren på Tisdag och min älskling ska också få en undersökning, tyckte
våran söta husläkerska här ute i Österåker..Åkersberga.
;-)
Känns tryggt.
Missar bara alla chanser att hinna ta blodproven innan vi ska dit.
Suckar åt mig själv...I morse lät jag bli Levaxinet, men glömde bort att
jag skulle fast efter kl 24..
Hade kommit i håg det hela natten, men fick hjärnsläpp på morgonen och åt
sill+ägg+mackor+aureda-te...slurk!

Over and out!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida