måndag, augusti 06, 2007

upphovsrätt

Mår i dag?Hyfsat..lite klister bara

Motion?Nej..alltför stillsam har jag skrivit här hela dagen..Fingrarna får ju sin gympa i alla fall på det viset..*skratt*

Humör?Mega gott, men klistret gör mig lite ledsen, samtidigt..Vill ducha eftersom són för hit en kompis i dag

Värk på en skala 1-10? Äääntligen ligger värken där den ska på ca 3

;o)
Det enda som känns lite fortfarande är den leden på långfingret som ömmmar som ett blåmärke ungefär och det är ju inte särskilt stark smärta..Ni vet hur blåmärken känns och ja det är förstås induviduellt hur hög, låg smärttröskel man har men ändå..

Vill bara tala om varför jag låst om mig här tillfälligt.
Det är för att i passagens adhd-tråd pågår en debatt OM MIG.
Tänk att få vara så inne i centrum som jag är nu.
Ja dom kopierar hela min blogg och fläker upp den där från caschade sidor på googles och innan dess härifrån...

Nu gör det ont så jag ska svepa treon som står här bredvid och skriver mer senare..

Kram på eder alla och välkomna hit!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida