torsdag, juni 14, 2007

Ingen ordning på torpet.

Mår i dag?Moloken, trött, förkylningskänsla i halsen och ont i huvudet och har lite tryck i skallen, ont i käkarna för jag tuggat bubbelgum för länge i dag

Motion?Ranta runt i affärer ger motion det också:-)

Humör?Moloken

Värk på en skala 1-10?Först var händerna så himla bra att jag kunnat skriva en nolla här, men så började både dom och hela kroppen att jävlas helt plötsligt?? Fattar absolut ingenting och av överumplingen tog jag 1 piller , nen jag har tagit 3 piller för många i dag...får bara äta dessa 3 ggr per dygn 2 tab åt gången så ni förstår hur många jag satt i mig :-(


Jag ska ju inte sälja massa på Tradera enligt egen vilja och planläggning.
Vad händer.?
Jo pengarna är slut, bilen pajar och jag säljer fortfarande på Tradera.
Dock smart upplägg på tiderna därinne gör att jag inte behöver packa i alla fall.
Folk betalar ju inte just nu av nån mysko anledning...Går massa dar....skiter väl jag i...

Är ledsen över att jag har sån jävla social fobi att det smittat ner mitt internetande också.
Hittar inte längre orden och alla människor tonar bort och blir till främlingar och jag bli liksom mer och mer tillbakadragen.

Ja ja! Har så mkt orsaker att slå mig själv och läxa upp mig sjävl för allt jag INTE gör hela tiden så jag kan lika gärna lägga av med det.
Livet är så kort..varför? När man ändå aldrig blir nöjd liksom?

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan juni 16, 2007 9:10 fm , Anonymous Anonym sa...

Här ska inte slås på någonting! Minst av allt på Ankiesar! Tänk så ont i tassarna du skulle få då!

*Kramar*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida