måndag, augusti 13, 2007

Hackad, bannad eller malen?

Mår i dag?

Motion?

Humör?

Värk på en skala 1-10?


...Det är allt frågan det.
Har låtsas vara internettroll på ett visst forum och ville åka ut och jag svor och sa fula ord för att kolla så att man verkligen blir utestängd.
Men det kan också vara hackers från ett visst $tälle.
Vet ändå inte om jag är utestängd eller inte.
De har nämligen resurser och kan anställa datahackers och nu har jag tydligt blivit så besvärlig att jag ska tystas på det ena eller andra viset.

Att jag stängde bloggen beror på att en person därinne stal mina inlägg i sin helhet flera ggr och klistrade in allt i ett forum om adhd som är öppet för alla.

Jag hävdade upphovsrätt och nu är dom inläggen borta som det verkar..
Men jag fick ta i ordentligt för att väcka moderatorn där.

Ni är alla alltid välkomna att läsa i min blogg!!
Den som får för sig att den kan göra sig lustig på min bekostnad, kommer jag hindra från att läsa här...*Ler hemlighetsfullt*.

När jag är klar med inställningarna i denna bloggen ska jag surfa till er nätvänner, med nya bloggadressen i högsta hugg.

Nina!
Du ska få adressen och om jag låser om mig igen så är det bara temporärt och då kan du mejla mig så får du lösen.
Man kan kontakta mig via bloggen här.
Skriv in din e-postadress i forumläret så får jag den och kan fixa in dig.
Lätt som en plätt.
:-)

Tackar sötaste bästa vännen min för samtalet per telefon i kväll.
Nu fick jag tillbaka all lust igen för internetbravader.
Känner just nu starkt för att koda och få till mina sajter här så dom blir enkla att surfa på.

En hel del av det jag skrivit, kommer därför att försvinna, och det beror också på att jag är för lat för att vakta alla mina skrifter som legat ute , bland tjuvar och banditer som till slut stal texter av mig.:-(


Nu tar sömnpillret..måste få berätta mer för er sen..
Godnattkram!

1 kommentarer:

Klockan augusti 13, 2007 6:45 fm , Anonymous Anonym sa...

Usch vad trist att någon tar dina texter och lägger ut på ett annat forum på det där sättet.
Hoppas det ordnar sig och att de som sköter forumet kollar den där användaren på nåt sätt. Det är ju inte acceptabelt beteende. Är det inte jobbigt att vara som ett internettroll då? Eller kanske att det är lätt om det är en massa laka människor där. Hoppas iallfall det ordnar sig till det bästa för dig.
Länge sedna jag läste hos dig. Det har blivit lite sporadiskt det sista halvåret. Inte så lätt att hinna med allt kuloch allt internettid man hade förrut nu när man arbetstränar, måste gå upp tidigt etc. Förra jobbet som jag var på nu i ca 3 månader.. ja, då klev jag upp fem varje morgon. Tufft för en som gått hemma i 5-6 år. Pjuh. Men det har varit givande. Man kämpar på. Idag börjar jag 9 på nya jobbet. :-)

Du .. inte ska du känna dig tvungen att uppdatera dig hos mig heller. Det är ju mycket att läsa ikapp. Tycker bara det var så kul att se att du är online igen. För det var ju ett tag du försvann och jag visste inte om att du skrev så ..
Kul att du är online igen iallafall.

Måndagskramizar till dig och tack för förtroendet. Skirver du bakom lösen så vet jag nu vart jag ska mejla.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida