torsdag, juni 07, 2007

Missanpassad

Mår i dag?Ögoninflammation och gallopperande feber, huvudvärk osv

Motion?Vattnade blommor och brottades med envis slang

Humör?Halvgott

Värk på en skala 1-10?Idag har det sjunkit från 20 på en skala av 10 till ungefär 7 Har aldrig haft så mkt värk förut som jag hade i går t.ex.
Det är nån jävla sjuka som även sambon fått som ger sån här ap-värk överallt och sen knakar det i alla leder högljutt. Känns som att kroppen märkt av trenden,att det är modernt med dödskallar, skelett m.m;-)


Har skaffat mig en förtjusande extrem värk på sistone!
Har ni hittat på nåt kul då? Som ni anskaffat er själva?
*skojar lite*
I alla fall så är det tydligen så att jag inte får röra en fena utan att
bestraffas med smärtor som får det att svartna för ögonen:-((

Funderar på att be om mastodontdoser av morfin, (eller heroin om det vore
lagligt).
Tänk att få leva ett kort men aktivt liv utan smärta.
Är iofs emot tanken på att jag ska dö för tidigt om jag antar
den dealen, men vad har jag då att välja på`?

Ligga i en säng eller sitta på en stol och absolut, gud förbjude
skapa något med mina händer. Inte göra ett skit är receptet mot min
värk.
När jag hållit på med att inte göra ett skit under lång tid, kan jag nästan
få för mig att jag är frisk igen och då brukar det leda till att jag
sätter fart och gör massa saker för att då bli varse att frisk det är jag INTE.
:-(

Alla förordar att rörelse och frisk luft är så bra för hälsan, men här är jag då
som inte passar in nånstans. (Har ju adhd för faen! så jag borde vara van)
När alla andra blir starka och smärtlindrade av att ha tränat och rört sig, så blir
Ankie istället invalid.
Och då alla andra får frisk luft så blir de ljuvligt motståndskraftiga mot baciller, medans
Ankie tycks insjukna i olika infektionssjukdomar efter att provat att öppna ytterdörren.

Skriva får jag inte heller göra så nu är min vänsterhand strax förlamad och just nu krampar den
hysteriskt....jäääääääääääävla pissliv!

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan juni 08, 2007 12:21 em , Anonymous Anonym sa...

Kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida