söndag, oktober 01, 2006

Uselt humör, tröttare än trött

Mår i dag?Bly i musklerna och hjärnan

Motion?Nej kan ju inte ens plocka upp varor utan att flämta och svettas

Humör?Deppat mörkertänkande nu igen

Värk på en skala 1-10?Väldigt lite en 2:a

Nä nu är det inge kul längre.:-/
Har sovit tills kl 18 och missat hela dagens blodprovstagningar och ätande
och jag blir alltid urbota deppad då jag sovit på dagtid:-(
Känner mig så himla trött trots all denna sömnen och jag blev alldeles andfådd och svettig av att packa upp varor som M och R varit i väg och handlat.

Orkar ju ingenting numera.

Förstår mig inte på denna djupa trötthet och tycker nästan den är värre än den som beror på sköldkörteln och diabetesen.
-Det kanske beror på blodförlusten av mensen?
Vad vet jag.
Blir också så jäkla uttråkad då jag inte hittar nåt roligt på nätet.
Önskar så att jag klarade av att vistas på vinden och sortera saker i några timmar nu, men det går ju inte ens att gå upp för trappan dit.
:-(

Köpte för stora kläder också från Ellos...strl 54-56...amen vad tänkte jag på då jag fyllde i de måtten? En elefant eller?
;))

Over and out från gnällfia.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida