lördag, september 16, 2006

Rutin i vardagen

Mår i dag?Bra!!

Motion?Nej

Humör?Gott

Värk på en skala 1-10?3


Nu minns jag inte vad jag skrev sist, men i alla fall så går sonen nu i skolan varje dag på tekniskt gymnasium.
Han trivs och har kompisar där och har t.o,m haft en redovisning i svenska inför klassen.
:-)
Det känns så skönt då vardagsrutiner blir till på det här viset.
Hoppas nu så innerligt att han inte slutar skolan igen, därför att detta behöver han, om inte annat så för att hålla sig vaken mentalt och fysiskt tills han kommer in på folkhögskola i stället.

Inget händer och eftersom jag har adhd kan jag tycka att det är lite väl ospännande just nu.
Inga debatter och inget pill med hemsidor och ja ingenting.
Får fundera ut nåt projekt att syssla med på nätet för annars går jag bara in på Traderas auktiioner och förköper mig i stället.

Höll på att vinna 25 parfymflaskor, stora som det var lite taget ur och mindre flaskor om vartannat, men eftersom jag blev för självsäker då det var 55 minuter kvar på auktionstiden och jag satte mig och glodde på burken i stället , så ja då blev jag omsprungen och förlorade.

Lika bra det för nu är vi 500 kr rikare.
;o)
Det enda abret som stör just nu är att min mage börjar jävlas och det sa ju läkerskan att de här diabetespillrena kunde ställa till med.

NU skriver jag utan att knappt se nåt på skärmen, för min syn har blivit så pass dålig.
De ska filma mina ögonbottnar för att kolla så de inte redan blivit skadade av det höga blodsockret...:-/
Hu!
Men jag väntar med att skaffa nya glasögon tills de undersökt ögonen ordentligt.
Jag ser ju klarare ibland och totalsuddigt ibland och jag fattar ingenting varför?

Nu måste jag rusa på toa.
So long!

2 kommentarer:

Klockan september 16, 2006 7:48 em , Anonymous Anonym sa...

Hej hej! Vi bara tala om att jag vart inne och läsa :) Kram

 
Klockan september 17, 2006 11:14 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej bästa vännen min! Min mesta tid och koncentration går just nu åt till kissarna, så fort det lugnat ner sig kan jag skriva/svara och kommentera både här och hos mig själv, ska gå igenom dina kommentarer i min blog, men jag har läst alla och vill nu i efterhand tacka dig för att du tycker jag är den bästa "kattmatten" och för alla andra kommentarer såklart, i fredags var Robby med i Aftonbladet, dom intervjuade honom angående Trälen. Kan skicka en länk till dig så du får se ;) Man kan även klicka där på en länk så får man se en liten film snutt från inspelningen. Härligt och höra att R går till skolan varje dag nu, jag hoppas, önskar och ber att det ska bli till det bästa för honom!!! Det går väldigt bra med kissarna förutom att i dag såg och hörde Tindra som hon nu heter, sin förra matte ute på gården då hon satt på balkongen och även en av de andra katterna hon bodde med förut, då blev hon lite orolig och jamade och irrade runt en stund, men det gick rätt fort över. Nu tar jag och skickar länken! Kramisar Annica/Alias Kraxa

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida