lördag, oktober 07, 2006

Jag är villig

Mår i dag?Inga direkta krämpor men apatin sitter som karlssons klister

Motion?Nej

Humör?Bra men är orolig för varför jag är så här nu igen?

Värk på en skala 1-10?Exellent! Bra alltså ...bara en 1:a i dag

Nej! Nu är apatin värre än nånsin, trots att depressionen givit med sig????
:-(
Bara sover och sover och sover.
Blir bara pigg nån enstaka timme och då börjar jag planera allt jag ska göra senare, som så klart inte blir av.:-(
Det verkar som att viljestyrkan finns och lusten och allt, men sen bara sitter jag där stilla ändå:-/??!!!
Orkar inte fundera mer på vad detta beror på, utan skjuter upp grubblerierna tills jag kan göra nåt åt det.

Nu ska jag bara surfa och läsa hos folk så får vi se.

Adios!

4 kommentarer:

Klockan oktober 08, 2006 1:21 em , Anonymous Anonym sa...

Klister är klart o-bra!

Undrar hur det egentligen blir klister? Jag menar, sett på en skala 1-10 så har jag en klisterfaktor på typ 6 när jag är omedicinerad, 9,75 med förra medicinen och kanske 3 med nuvarande. Och ändå vet jag inte hur det är annorlunda, det bara är det.

Kram!

 
Klockan oktober 09, 2006 5:36 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Jag känner igen lite av det du skriver. Det där att man vill så mycket men orkar så lite. Tror det har att göra med värken. Men det är klart psykiskt oxå.....för man blir ännu mer nere när man inte orkar ju!
Många många många många kramar

 
Klockan oktober 09, 2006 8:10 em , Anonymous Anonym sa...

Hej, känn dig inte ensam, jag är lika just nu. I och för sig så går jag ett euprrojekt nu där rörelse och kost är det väsentliga men sen när jag kommer hem så sover jag. Jag gör ju mat och sånt först men sen sover jag. Jag har nu sovit från kl 16. Invirad med jeans och överkast vaknade jag svettig till tusen. Nu kan jag inte sova inatt och så ska jag upp i morgon. Jag vill mycket men orkar lite. Enligt mina projektledare så ska jag både bli piggare, sova bättre på natten och bli gladare av motion men än så länge har jag bara blivit tröttare och har lätt för tårar. Oj då , nu gnällde jag av mig här hos dig :) hm, ser att du bygger om på sidan, jag har håller också på. Fixar sökvägar och rensar upp bland filer o mappar, men jag är snart klar, skönt. Jag är dålig på att hälsa på just nu då jag är borta på dagarna men jag kommer lite då och då. Kanske ska vi uppfinna ett piggelinpiller, vad säger du :) kram på dig stuman /leila

 
Klockan oktober 11, 2006 1:34 em , Anonymous Anonym sa...

Ja du gör det.. bara vila dej o ha det skönt när du kan, det andra kan vänta lite..
Ha de gott kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida