lördag, april 22, 2006

Rättelse adhd-skriverier aftonbladet

Rätt ska vara rätt.
De får ge sin syn på saken, de läkare som näms i aftonbldets artikel jag länkat till i förra inlägget.
Och så ska det ju vara då de är skyldiga att rapportera från 2 håll-
De lät nog på mig som om de inte var det så därmed rättar jag till detta tack vare en kommentar jag fick på inlägget innan.
Tack för den!:-)
Så här skriver t.ex en av dem=
*- Det där har ingenting med läkemedelsindustrin att göra, säger Gunilla Thernlund.
Men det handlar om adhd-behandling, hur går det när du samtidigt har avtal med Eli Lilly?
- Alltså mitt avtal med Eli Lilly handlar om att jag medverkar i en läkemedelsstudie för att se till att de preparat som lanseras blir grundligt undersökta.
*
Källa samma aftonbladet länk som nedan då.
Mvh!
Ankie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida