måndag, april 17, 2006

Huset foton inomhus

Här är beviset för att vi äter påskmiddag.

Klicka för större bild

Copyright Ankie

Visar hur vinden ser ut.

Här ska vi ha kul.

Man kan ju faktiskt ha värsta festen med låååångbord här uppe och man kan sova över, väldigt många på madrasser om man känner för det och en och annan säng ska vi väl kunna ställa upp här också.

Det blir varmt och skönt eftersom röret från öppna spisen värmer även övervåningen/vinden.

Klicka för större bild

Copyright Ankie

Egofoton. Denna dubbelhaka ska minska.
Och håret fixas så det inte ligger så här platt..he he..:)

Ser ni röret som kommer från öppna spisen?

Copyright Ankie

Copyright Ankie



Möblerna vi köpte.

Copyright Ankie

Copyright Ankie

Öppna spisen i all sin glans med solens strålar på sig. Samt vår egen käraste solstråle R

Klicka för större bild

Copyright Ankie

Köket som strålar även det i solsken. Ni ser den röda tapeten och duken jag strukit..;-)

Klicka för större bild

Copyright Ankie

Det är trevligt med en vind som har lagringshyllor och bra för oss att slippa ha dem nere bland de andra möblerna.

Copyright Ankie
Copyright Ankie

Vårt sovrum börjar att ta form.

Klicka för större bild

Copyright Ankie

Vårt näpna lilla badrum.

Copyright Ankie

Älskade barn/tonåring. Tyckte bilden blev lite magisk.

Copyright Ankie

9 kommentarer:

Klockan april 17, 2006 7:06 fm , Anonymous Anonym sa...

Men hallå där!!

Vilka snygga möbler ni har köpt! =) Är det nåt jag älskar så är det att "börja om". Flytta in i ett nytt hus och möblera det. Pynta med fina gardiner, tavlor, prydnadsföremål och bädda rent & fint! *vill oxå ha hus ju* Det ser redan väldans hemtrevligt ut, måste jag säga.

Trevlig fortsättning på påsken...det lilla som är kvar!

*kram*

 
Klockan april 17, 2006 7:53 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej Ankie!
Så himla fint ni har fått det!

*Kram!*

 
Klockan april 17, 2006 9:27 fm , Blogger Ella sa...

wow,vad snyggt och hemtrevligt ni får*avis*.Ha en fin påskmåndag!
kram

 
Klockan april 17, 2006 10:42 fm , Anonymous Anonym sa...

Åh Ankie vad härligt att ni äntligen fått flytta in i huset.

Måste ni riva lillstugan eller få ni ha kvar den som gäststuga?

Passar på att önska glad påsk så här i efterskott.

 
Klockan april 17, 2006 2:03 em , Anonymous Anonym sa...

Så himla fint det blir i nya huset.
Snacka om att det blir nystart för dig, med bättre boende och dessutom en utredning som förhoppningsvis leder till att du får ordentlig hjälp med dig själv.
Är så himla glad för dig och din familjs skull.

Kraaaam!

 
Klockan april 18, 2006 12:54 fm , Blogger RedAngel sa...

Ankie...jag gillar dina röda väggar i köket =) heeelt rätt färg för coola middagar!

Spanade tidigare idag & såg bilderna, sen såg jag att du skrivit så...kikar förbi en snabbis! Inge nattsudderi inatt, ska upp med tuppen...eller mnja inte direkt, men nästan!

 
Klockan april 18, 2006 12:34 em , Anonymous Anonym sa...

Det är bara så helt jävla Smashing fantastiskt Wonderful alltså Ankie, tänk att ni flyttar in nu i ert super fina hus, vilka snygga möbler och grejer, jag kan verkligen förstå hur du bara går där och vrål njuter av allt nytt och att det är så stort och rymligt!! Jag gläds jätte mycket med er !!! Kenth hälsar och alla andra!!! Massor med Kramar Annica

 
Klockan april 18, 2006 9:59 em , Anonymous Anonym sa...

Ja det var jag som tyckte du var duktig. Jag är sååå glad du får ett såååå fint hem, men jag ska inte sticka under stol med att jag önskar det var jag med.

Å så ville jag berätta för dig att Zebbe har uppdaterat ;)

 
Klockan april 19, 2006 7:16 em , Anonymous Anonym sa...

Vad snyggt det blir i huset!
Känner igen köksstolarna har oxo sådana stolar i huset.
Längtar tills vi ska starta renoveringen av köket i maj, ditt kök är så fräscht!

Kram Caroline

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida