onsdag, april 19, 2006

Medicin-nedtrappning-utredning

Är fan skitnervös igen.:-/

Beror ju delvis på att jag inte vet vart M och R har åkt nånstans, för bilen är borta och att de ska skriva lappar om vart dom är finns inte.

Rymdvarelser är vana att åka ut i det okända utan att meddela sig ety de tror på tankeöverföring eller nåt?!

Delvis beror min sajko läggning för magnkip, torr mun, gråtattacker på att nåt gått väldigt fel i centralnervösa systemet i min kropp så jag får hopsnörd strupe och andningsproblem för det minsta lilla och så har det varit sen pappa dog så jag tror faktiskt det kan ha ett litet samband.

Måste prata av mig med en psykolog, men vågar inte förrens jag har rätt diagnos inom npf, därför att annars kan jag bli gräsligt feltolkad, övertolkad om övergrepp osv.
Är så pratsam så fel psykolog skulle rulla på golvet av lycka över allt jag skulle spruta ur mig i ord och asocciationsväg. Ja och sen tolkar fanskapet allt tvärsemot vad jag sagt, trots att folk med npf bara säger rakt ut SANNINGEN helt osminkad.:-/

Har ju haft en fantastiskt trygg barndom, vilket min psykodynamiska vän från mitt jobb, alltid säger är en varningssignal.
SÅ bra kan jag inte haft det med tanke på hur dåligt jag mått så länge.
Hon tror nåt döljer sig här.
Jag VET att så inte är fallet.

Det jag vill komma till är att jag inte kan dra ner på detta fanskap till antidepp-piller eftersom jag i dag har både ångest, gråt och depp igen.
Det har ju hållit sig borta medans medicinen verkat.
SUCK!!!
Biverkningarna är ju apati för faen!
Vem vill vara helt ointresserad av allt, men lugn?
Samtidigt gör det svinont att ha ångest och depp så det är ju inget alternativ att leva med om jag slutar med medicinerna.

Får ta upp detta med psykiatrikern ordentligt i dag.
Han är nog van med adhd-folk som inte har ångest och varit med om all skit som jag varit med om.

Är man bara något mindre stressad och har adhd så kan man ta livets motgångar jävligt bra i många fall.
Man kan vara uroxe-stark när man har adhd och ENVIS och optimistisk mellan varven av utbrott i humöret då.;-)

Om jag fått utreda mig för 15 år sen så skulle inget av detta med nervositet och depp funnits där.

-Kanske är det SÅDANA patienter han träffar jämt och som sen blir jättebra med hjälp av CS-mediciner och inte behöver nån antideppmedicin?
Så kommer jag där som är helt utbränd.
Som egentligen borde tagit livet av mig för länge sen, men konstigt nog hänger kvar i sista tampen på livlinan och dinglar förskräckt.?!

Nu hittade jag ca 4 formulär som jag ska fylla i innan vi åker om 2 timmar.
Jag som bara minns det som att jag hade framsidan av ett papper kvar att fylla i????????????
Fan vad jag hatar mitt dåliga planeringsminne...fan fan fan...
Fan att ingen är hemma, då vi behöver åka till vårdcentralen och hämta min läkarjournal där:-(
Nu hinner vi ju inte det.

Tänk om skrynklers är arga på mig nu då jag glömt 90% av mina åtaganden, eller rättare sagt varit som i dimma av katatoni och inte gjort det jag vet jag ska göra??!!
:-(
Är rädd och liten och ledsen och fan patetiskt löjlig är jag i dag.

Vill vara tuff och kasta med håret och glittra med ögonen och vifta med öronen, men NIX här har ni mig, naket förskrämd och svag.

See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida