torsdag, april 06, 2006

Tapeter uppsatta

Nu är alla tapeter på plats.
Det är fint tycker M, men vi måste kika i dagsljus först.
Återkommer senare och har förhoppningsvis fotograferat då.

Jag har tyvärr fått klister av värsta sort och ej gått ut:-(
Inte gjort ett enda skit.

Orkar inte ens se på film, då vi inte har tv.

Sover, vaknar till och äter och sen sova igen.

Nu får det vara nog.!!

Denna medicinen Seroxat, gör mig ju glad och lugn och avslappnad, men den gör mig också kataton (orörlig) och lite dum i huvudet dessutom och den gör att jag skiter i att göra viktiga saker, då igångsättningsknappen är helt fläng.

Orkar inte ens ringa R skola och då är det fan i mig helfel:-(

Men denna sort måste man trappa ur otroooligt sakta, så jag börjar i dag med en halv-halva då da.

Jag som är otålig vill att allt ska bli bra på stört!
See ya lejter!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida