fredag, april 07, 2006

Tryck i kroppen som vid flygning

Vaknar i dag och mår så där , men kände ingen värk förrens jag gått upp och donat lite med frukosten och medicinerna.
Vissa dagar kommer värken bara av att jag rör händerna en gnutta:-(
Det knakar och trycker i hela kroppen, men främst i ansiktet och armbågarna har som ömma punkter utanpå huden och innanför inne i benen liksom.
Det känns i kroppen precis så som när man flyger och ska landa eller då planet stiger och det knakar t.o.m likadant i ansiktets skelett.

Är ändå på gott humör och har drivit med M och R hela morgonen.
Hur då?
Jo genom att leka eko.
Vad de än sagt har jag härmtat tonfall och upprepat ordagrannt det dom säger.

Sen har jag visslat på våra nyckelringar eftersom både M och R suger vad det gäller att forma läpparna till visslingar..he he;o))

Fick flera paket i dag med saker som folk sänt som jag handlat av på Tradera.

Gud vad alla säljare därinne är duktiga på att förpacka sköra varor bra.
Har alltid fått mina grejer hem hela och fina.
Många använder både bubbelplast , tidningar och skummgummidynor och tjock kartong ovanpå detta.

Mina 3 små tavlor var ju ännu finare i verkligheten än på fotona där.
Har lagt in foton här förut i bloggen så ni får leta rätt på dem under mars månads inlägg..Gå till arkivet längst ner på sidan.

I övrigt har vi en sansad debatt om varför man ska rösta och inte, inne i Tettes gästbok.

Tänkte mig att tjäbbla emot Chribbe lite i hans åsikter om vad vi ska göra med bovar och banditer..Men det kanske jag inte gör..he he..Vi får se.
Solen skiner och det är varmt utomhus.
Vatten har vi i kranarna och tv-kanaler i tv.n och intet saknas oss här.
Tjillevippen!
Funderar på att göra en liten övertydlig barnsligt pedagogisk html-skola som ett inlägg här sen så ni kan skriva in små snuttar kod som t.ex gör att då man trycker på en länk i ett inlägg och sen vill tillbaka till sidan så ska man inte bara halka ur. det som kallas target=blank.
& sen hur man gör en text länkbar kan vara bra å veta.
Samt hur man kan flyttar runt en del koder om man vill ha nåt uppflyttat i vänsterkanten där man har sina länkar osv.
Lite om hur man ankarlänkar kan vara bra att veta också + hur man länkar en bild till stället man lånat den ifrån.
Men som vanligt har jag många ideer och projekt i skallen och få blir utförda i verkligheten. Halvklara =Ja, men färdig =Nej sällan.
-Hur har ni det en dag som denna då?
Ses!

2 kommentarer:

Klockan april 07, 2006 6:23 em , Anonymous Anonym sa...

Lite så där är nog jag oxå Anki...halvfärdiga projekt *s*
Är man kreativ så är man...svårt att bli klar innan nästa idé ploppar upp.

Min dag?? Ja, du...skulle köpa nya jeans i dag hade jag tänkt - hittade inga. Jo...för ca 1200-1500 kr men då får det vara!

Ha en go helg
Kramen

 
Klockan april 07, 2006 7:05 em , Anonymous Anonym sa...

Hejsan!

Har köpt flera saker på Tradera, och de har alltid varit bra förpackade! Själv är jag noga med inpackningen när jag skickar saker jag sålt, vill inte riskera skador på prylarna.

Halvfärdiga projekt känner jag till...*ler*, men jag brukar vara bra på att få klart dem till slut*s*.

Kram Caroline

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida